تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴

رونالدو: گلم به رم چیز خاصی نداشت

کریستیانو رونالدو که در این فصل متهم به ناکامی در امر گلزنی در خانه حریفان شده، در بازی مقابل رم موفق شد گل اول کهکشانی ها را با زیبایی خاصی به ثمر برساند.
رویداد24- کریستیانو رونالدو که در این فصل متهم به ناکامی در امر گلزنی در خانه حریفان شده، در بازی مقابل رم موفق شد گل اول کهکشانی ها را با زیبایی خاصی به ثمر برساند. این گل کمک کرد تا رئال در خانه رم در مسیر پیروزی قرار بگیرد و در نهایت 2-0 بازی رفت دور یک هشتم لیگ قهرمانان را با موفقیت پشت سر بگذارد. رونالدو در مورد گل زیبایی که به رم زد به تلویزیون رئال مادرید گفت: "گل من به رم؟ فکر نمی کنم در این گل چیز خاص و ویژه ای وجود داشته باشد. کاملا طبیعی و نرمال بود. وقتی شما توانایی زدن چنین گل هایی دارید و فرصت هم نصیبتان می شود، باید از آن استفاده کنید. کار خاصی انجام ندادم."

عملکرد تیم: "این بازی نه فقط از حیث پیروزی 2-0 که از جهت شکل بازی کل تیم و تمرکزی که همه بازیکنان در طول بازی داشتند حائز اهمیت و مهم بود. در نیمه اول رمی ها بسیار دویدند و به همین دلیل فرصت گلزنی کمتری به دست آوردیم اما مطمئن بودم در نیمه دوم شکل بازی تغییر خواهد کرد چون غیرممکن است یک تیم بتواند تمام 90 دقیقه را پرفشار و با دوندگی بالا بازی کند.می دانستیم که رم نمی تواند نمایش نیمه اولش را تکرار کند."

برد خارج از خانه: "بازی های اینچنینی به خصوص در خارج از خانه بسیار دشوارند اما ما رئال مادرید هستیم. کیفیت بالای رئال باعث می شود تا در هر زمینی فقط به برد فکر کنیم. رئال مقابل رم تیم فوق العاده ای بود و با اختلاف گل خوبی هم پیروز شدیم."
منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان