تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

پرونده انتقال پسر عابدزاده دردسر جدید پرسپولیس

مالک ایرانی باشگاه لس آنجلس بلوز با بیان اینکه تمایل به جذب کاوه رضایی داشته است، از شکایت از باشگاه پرسپولیس به خاطر امیر عابدزاده خبر داد.

رویداد۲۴-مالک ایرانی باشگاه لس آنجلس بلوز با بیان اینکه تمایل به جذب کاوه رضایی داشته است، از شکایت از باشگاه پرسپولیس به خاطر امیر عابدزاده خبر داد.علی منصوری چند سالی است به عنوان مالک ایرانی باشگاه آمریکایی لس آنجلس بلوز فعالیت می کند و در این سال ها با برخی مربیان و بازیکنان ایرانی از جمله عابدزاده کار کرده است.

منصوری با گلایه از برخی مدیران ورزش ایران اظهار داشت: متاسفانه مدیران ورزشی در ایران در زمان بستن قرارداد ملاحظات معمول و حرفه ای را در نظر نمی گیرند. به مین دلیل شاهد هستیم تیم های ایرانی پرونده های زیادی در فیفا دارند. از سوی دیگر درآمدی از فروش بازیکن نصیب باشگاه های ایرانی نمی شوند.

وی ادامه داد: شخصا من بیش از ۵ سال است از باشگاه پرسپولیس بابت صدور رضایتنامه عابدزاده طلب دارم و حتی چندین بار تماس گرفتم که بطور دوستانه ختم به خیر شود اما بعضی از مدیران علاقه دارند مشکلات کوچک داخلی هم تبدیل به معضلات بزرگ بین المللی شود. ما ۷۵ هزار دلار بابت رضایتنامه عابدزاده طلبکار هستیم و به فیفا شکایت کردیم تا حقمان را بگیریم.

منبع: 24 نیوز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان