تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۶

محمد سلامتی: راهپیمایی روز قدس سیلی دوم بر صورت دشمنان ایران

محمد سلامتی، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان حملات موشکی سپاه به پایگاه های داعش در سوریه را بموقع، بجا و مورد انتظار مردم دانست و افزود: مردم در روز جهانی قدس سیلی دوم را محکم تر به دشمنان می زنند.

رویداد۲۴-محمد سلامتی، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان حملات موشکی سپاه به پایگاه های داعش در سوریه را بموقع، بجا و مورد انتظار مردم دانست و افزود: مردم در روز جهانی قدس سیلی دوم را محکم تر به دشمنان می زنند.«محمد سلامتی» حملات موشکی سپاه پاسداران به پایگاه های داعش در سوریه را واکنش طبیعی در قبال حملات تروریست ها در تهران بیان کرد.

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: این اقدام سپاه مورد انتظار مردم بود و با شرایطی که در منطقه وجود دارد نشان دادیم ملت ایران هم متحد هستند و هم مستحکم از منافع و اقتدار ملی خود دفاع می کنند.
وی با اشاره به شرایط خاص و امنیتی منطقه خاورمیانه بر لزوم حمایت همه جانبه از عملیات موشکی بر ضد داعش تصریح کرد: در مورد ایران حساسیت زیادی وجود دارد و دشمنان هم دندان تیز کرده اند به اشکال مختلف نظام جمهوری اسلامی را از پای در بیاورند.

*اجازه ندهیم دشمن از اختلاف نظرها سوءاستفاده کند/ باید متحد باشیم
سلامتی اختلاف نظرهای بین جریان های سیاسی در داخل را امری طبیعی و عادی دانست و افزود: نباید اجازه بدهیم این اختلاف نظرها موجب سوءاستفاده دشمنان کشور شود
این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به این که دشمنان، هم ملت و هم کشور را هدف گرفته اند تاکید کرد: در مقابل دشمن خارجی بدون توجه به اختلاف سلیقه ها همه باید متحد باشیم.
وی با بیان این که دشمنان وقتی اتحاد و یکدلی را در ملت و نظام ببینند قطعا در مقابل ایران کوتاه می آیند، گفت: نمایش اقتدار ملی و انسجام ملی در انتخابات و اقتدار توان موشکی که سپاه پاسداران نشان داد پیامی است به برخی کشورهای منطقه که ایران اسلامی در یک وضعیت امن، با ثبات و مستحکم قرار دارد.
عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با اشاره به افزایش اقتدار و قدرت نظامی ایران در این چند سال گفت: این اقتدار موجب حسادت هایی هم از سوی برخی کشورها شده است که به تبع آن فعالیت های امنیتی و اقدامات تروریستی بر ضد انقلاب اسلامی و کشورمان نیز صورت گرفته است؛ البته خوشبختانه نیروهای امنیتی و نظامی تا به حال توانسته اند در مقابله با این اقدامات خوب عمل کنند.

*تهدیدهای آمریکا توخالی است
عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با اشاره به اظهارات اخیر مقامات امریکا و برخی کشورهای منطقه گفت: تهدیدهای آنها خیلی واقعی نیست و توخالی است.
سلامتی با بیان این که امریکایی ها در شرایط فعلی وضعیتی ندارند که بتوانند درگیر جنگ های مستقیم در منطقه بشوند، گفت: ممکن است آنها یک هدفی را در نظر بگیرند و برخورد بکنند، اما این نمی تواند استمرار داشته باشد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است: امریکا هم از نظر اقتصادی و هم از نظر وضع شرایط سیاسی دچار تضاد منافع هم در داخل و هم با کشورهای مختلف مثل روسیه و چین و اتحادیه اروپا شده است و درگیر شدن و ورود به یک جنگ مستقیم از سوی آنها بعید به نظر می رسد.
وی گفت: برخی از عوامل منطقه ای امریکا هم به اوضاع نابسمان این کشور واقف هستند و مجبور شده اند خودشان را به تسلیحات نظامی بیشتری مجهز کنند.

*اتحادهای بر ضد ایران متزلزل است
سلامتی با بیان این که کشورهای منطقه باید یاد بگیرند که با اتکای به اتحاد و وحدت ملی خودشان می توانند پیشرفت کنند، گفت: متحدان امریکا در منطقه باید بدانند با تجهیزات و تسلیحات نظامی پیشرفته نمی توانند کشورهای دیگر را از پای در بیاورند و از دور خارج کنند.
وی با اشاره به این که کشورهای منطقه باید بدانند که نمی توانند در برابر ملت ایران کاری از پیش ببرند گفت: این کشورها اگر اتحادهایی را هم بر ضد ایران به وجود می آورند شبیه خودشان متزلزل، توخالی و بی محتوا می شود و به همین دلیل مستاصل شده اند.
سلامتی گفت: ایران نباید نگرانی خاصی از برخی کشورهای منطقه داشته باشد زیرا در این کشورها حاکمان از مردم دور شده اند و خواست های مردم از خواست های حاکمان آنها متفاوت است.

* روز جهانی قدس سیلی دوم را محکم تر به دشمنان ایران خواهیم زد
سلامتی با اشاره به سیلی محکمی که سپاه پاسداران به تروریست ها و حامیان آن ها زد گفت: مردم ایران با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس سیلی دوم را محکم تر به دشمنان ایران خواهند زد.
عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان این که مردم مانند گذشته حتی با انگیزه بیشتر در روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد، گفت: این حرکت های مقتدرانه که در دفاع از امنیت ملی کشور صورت می گیرد موجب می شود مردم متحدتر در صحنه حضور پیدا کنند.
سلامتی با بیان این که حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نسبت به سال های گذشته پر رنگ تر خواهد بود گفت: این انسجام و اتحاد ملت ایران الگویی برای کشورهای دیگر خواهد شد و امیدوارم مردم فلسطین با این حمایت جهانی و با اتکاء به مقاومت و سر سختی خودشان بتوانند سرزمین شان را به زودی آزاد کنند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: ما باید در کنار وحدت ملی، هم امنیت و ثبات خودمان را حفظ کنیم و هم باید قدرت نظامی خود را روز به روز بیشتر و مستحکم تر کند.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان