تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۶

طرح دغدغه‌ها نسبت به عملکرد اصلاح‌طلبان در دیدار دبیرکل حاما با خاتمی/ نشریه اراده ملت منتشر می‌شود

دبیرکل حزب اراده ملت گفت : در دیدار با رییس دولت اصلاحات نقدها و دغدغه‌ها نسبت به عملکرد اصلاح طلبان در انتخابات گذشته مطرح شد .

رویداد۲۴-دبیرکل حزب اراده ملت گفت : در دیدار با رییس دولت اصلاحات نقدها و دغدغه‌ها نسبت به عملکرد اصلاح طلبان در انتخابات گذشته مطرح شد .احمد حکیمی پور در جلسه هیات اجرایی حزب اراده ملت ایران با اشاره به دیدارش با سید محمد خاتمی گفت : در این دیدار دغدغه‌ها نسبت به فاصله‌گیری انتقادی جوانان از احزاب و اصلاحات بنابر عملکردهایی که در انتخابات قبلی شاهد بودیم، طرح شد و ایشان نیز به درستی اشاره کردند که باید با تشکیل کمیته‌ای به دنبال رفع چالش‌ها و حل مسایل باشیم .

او افزود: با توجه به دغدغه حزب اراده ملت نسبت به تقویت جریان اصلاحات و حفظ سرمایه مردمی است با ارایه تحلیلی به بزرگان اصلاحات درباره عملکرد جریانی در انتخابات اخیر نسبت به رفع اشکالات و حفظ انسجام جریان پیشقدم خواهد شد .

بنابر این گزارش در سیاست های اطلاع رسانی حاما در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تا پایان تابستان اولین شماره نشریه اراده ملت با مجوز رسمی وزارت ارشاد منتشر خواهد شد.

در این جلسه محمدهادی جامعی به ارایه گزارشی از برگزاری مجمع عمومی شعبه حزب اراده ملت در قم پرداخت و همچنین افشین فراهانچی دبیر کمیته تشکیلات گزارشی از فرایند عضو گیری حزب در ایام انتخابات و برگزاری مجمع عمومی حزب شعبه همدان ارایه کرد.

بنابر این خبر کمال مرادی دبیر کمیته انتخابات حزب اراده ملت ایران با اشاره به توفیق اعضای حزب در استانها در کسب کرسی شورای شهر از جمع بندی گزارش عملکرد شعب در این انتخابات طی دو هفته اینده خبر داد .

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان