تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۶

ماجرای دعوای حسین علیزاده با مرحوم علی حاتمی

آهنگساز «دلشدگان» درباره انتخاب موسیقی فیلم‌هایی که می‌سازد، گفت: گاهی فیلم‌هایی به من پیشنهاد می‌شود که می‌گویم، جنس این فیلم‌ها از جنس موسیقی من نیست.

رویداد۲۴-آهنگساز «دلشدگان» درباره انتخاب موسیقی فیلم‌هایی که می‌سازد، گفت: گاهی فیلم‌هایی به من پیشنهاد می‌شود که می‌گویم، جنس این فیلم‌ها از جنس موسیقی من نیست. «هنگام ساخت موسیقی دلشدگان دو - سه بار با علی حاتمی قهر کردیم. او یک‌بار دو صحنه را پشت سرهم مونتاژ کرده بود که موسیقی‌شان با هم هیچ سنخیت نداشت. به او گفتم علی این کار را نکن و او پاسخ داد، هیچ صحنه دیگری را فیلمبرداری نکردیم و این دو باید پشت سر هم قرار بگیرند. من نیز دیدم اصلا به حرفم گوش نمی‌دهد. بنابراین گفتم با تو اصلا نمی‌توانم کار کنم.

همان شب علی حاتمی و همسرش با یک دسته گل به خانه من آمدند. من به او گفتم علی من نسبت به فیلم تو بیشتر از خودت تعصب دارم و او پاسخ داد، حسین تو می‌توانی و رفت. بعد از رفتن او، من ماندم و جمله تو می‌توانی و با خودم دعوا می‌کردم. این جمله باعث شد که یک چیزی در ذهنم جوانه زد این دو صحنه یک پل می‌خواست که موسیقی‌شان به یکدیگر وصل شود، فردا برای صداگذاری رفتم و به علی حاتمی گفتم این را روی صحنه بگذار قبل از این‌که بگوید این موسیقی خوب است، یا بد به من گفت، می‌دانستم تو می‌توانی.»

 

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان