تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴

وزیر دادگستری هم با "امید" رای می دهد

پور محمدی با اشاره به اینکه همه مردم با امید برای فردای بهتر و بهبود وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اخلاق کشور پای صندوقها خواهند رفت، گفت: در این انتخابات نشان می دهیم با هم متحد، منسجم و یکپارچه ایم و کشور و ملتی مقتدر، توانا و تاثیرگذار در منطقه و سطح بین المللی هستیم.
وزیر دادگستری پیامی منتشر کرده که در آن مردم را با امید تشویق به حضور در پای صندوقهای رای کرده است.

مصطفی پورمحمدی در این پیام گفته: هفتم اسفند با نشاط، انگیزه، امید و توکل به خدا همه پای صندوقهای رای می رویم و برای آینده کشور و فرزندانمان، رای خود را به صندوقها می ریزیم و بهترین افرادی را که برای تامین منافع، مصالح، امنیت، دین، تمامیت ارضی کشور، اهداف و آرمانها تشخیص می دهیم، انتخاب می کنیم.

او با اشاره به اینکه همه مردم با امید برای فردای بهتر و بهبود وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اخلاق کشور پای صندوقها خواهند رفت، گفت: در این انتخابات نشان می دهیم با هم متحد، منسجم و یکپارچه ایم و کشور و ملتی مقتدر، توانا و تاثیرگذار در منطقه و سطح بین المللی هستیم.

پورمحمدی در پایان سخنانش گفت: خوشبختانه ملت ما در طول انتخابات، بیش از 3 دهه بلوغ سیاسی خود را نشان داده اند و بدون اینکه تحت تاثیر القائات دشمنان، بدخواهان، تفرقه افکنان و یاس آفرینان باشند با روحیه و عزم پای صندوق های رای رفته اند و هر روز گامی به جلو برداشته اند. از این رو مطمئنم ملت ایران در این آزمایش، گامهای بلند دیگری را با استقلال، با اتکا به اراده، عزم و انتخاب خود برمی دارد.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان