تاریخ انتشار: ۲۲:۲۳ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴

انصراف نامزد عضو ائتلاف صدای ملت از ادامه حضور در انتخابات

رویداد24- استاندار سابق قم و عضو فهرست صدای ملت از ادامه حضور در انتخابات مجلس دهم انصراف داد.

متن نامه انصراف حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش از ادامه حضور در انتخابات مجلس که در اختیار خبرگزاری کار ایران (ایلنا) قرار گرفته، به این شرح است:‌ 

وَمَا أُبَرِّىءُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلاَّ مَا رَحِمَ رَبِّیَ

مردم شریف تهران ، اسلامشهر ، شهرری و شمیرانات

اینجانب محمدصادق صالحی منش خود را در معرض رای شما قرار دادم. شورای نگهبان تایید صلاحیت مرا بدون هیچ دلیل تا آخرین لحظه به تاخیر انداخت و نهایتا در آخرین لحظه تایید کرد و همین امر مانع رایزنی مختلف در این عرصه شد، اما هیچکدام از این امور مانع از آن نشد که میدان خدمت را خالی کنم.

بزرگانی از قبیل فرزند غیور استاد شهید مطهری، جناب دکتر علی مطهری  اینجانب را در لیست قرار داد که این وظیفه خدمت‌رسانی را سنگین‌تر کرد، ولی در هفته اخیر موج حرمت‌شکنی‌ها به‌خصوص نسبت به یادگار امام راحل عظیم‌الشان که مردم ایران علاقمندی خود را نسبت به ایشان ثابت کرده‌اند، تا جایی پیش رفت که به برخوردهای فیزیکی و چاقو کشی انجامید. لذا حقیر استمرار این امر را برخورد دوستانم روا نمی‌دانم و با درخواست مجدانه از مردم شریف تهران، اسلامشهر، شمیرانات و شهر ری برای حضور در پای صندوق های رای انصراف خود را از نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی اعلام می دارم.

بدیهی است این رفتارهای شرعی، غیراخلاقی و غیر قانونی حتما توسط این جانب به صورت حقوقی پیگیری خواهد شد و حقیر تا رسیدگی کامل این امر را پیگیری خواهم کرد. در پایان لازم می‌دانم از همه مردم عزیز و دوستانم که این جانب را مورد تفقد قرار دادند تشکر کنم.

تو و طوبی و ماو قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست

خادم ملت شریف ایران
محمدصادق صالحی‌منش
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان