تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
فخرالسادات محتشمی‌پور در گفتگو با رویداد۲۴:

برای زنده ماندن «امید» در دل‌ها پای صندوق رای حاضر شویم

فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه با مهم خواندن این انتخابات، مشارکت سیاسی مردم را تضمین کننده مشروعیت نظام دانست.
رویداد۲۴- فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه با مهم خواندن این انتخابات، مشارکت سیاسی مردم را تضمین کننده مشروعیت نظام دانست. 

فخرالسادات محتشمی‌پور در گفتگو با رویداد۲۴ گفت: در ضرورت حضور پای صندوق‌های رای و مشارکت گسترده مردم برای انتخابات هیچ تردیدی وجود ندارد و همه می‌دانند که مشارکت سیاسی مردم رابطه مستقیم با مشروعیت نظام دارد. 

وی در ادامه افزود: هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد مشروعیت نظام را تضمین می‌کند. بنابراین شرایط باید به گونه‌ای تنظیم شود که امکان حضور مردم فراهم شود. 

این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه ایران مردم آگاهی دارد گفت: این مردم هرگاه احساس خطر کردند برای نجات کشورشان پیشگام بوده‌اند و هیچ‌گاه اجازه نداده‌اند که مشکلات داخلی و خارجی کیان میهنشان را در معرض خطر قرار دهد. 

وی انتخابات هفتم اسفند ۹۴ را از مهم‌ترین انتخابات‌های یک دهه اخیر دانست و گفت: مردم در سال ۹۲ گام بزرگی را و دولت تدبیر و امید را بر سر کار آوردند و قطعا اگر گام دوم را برندارند، گام اول هم خدشه دار می‌شود. 

محتشمی‌پور در ادامه افزود: گام اول منجر به ایجاد امنیت و افزایش آرامش و امیدواری برای مردم شد که همین روند باید ادامه پیدا کند و خوشبختانه درصد بالایی از جامعه ما متوجه این مسئله هستند و درصدد هستند که گام دوم را محکمتر و استوار‌تر بردارند تا انتخابات قبلی تضمین شود. 

وی با بیان اینکه برجام امیدواری زیادی را در دل مردم ایجاد کرده و بذر امید را در دل آن‌ها کاشت، ابراز امیدواری کرد که با برجام دو نیز گروه و جریانی وارد مجلس شوند که با مخالفت‌های بهانه جویانه خود مانع فعالیت‌های آن‌ها نشوند. 

وی در خصوص ضرورت آگاهی مردم از اهمیت حضور در انتخابات گفت: انشاالله هرکسی که در مورد ضرورت این مسئله توجیه نشده مطالعه داشته باشد و از زمان باقی مانده بهره برده و با اندیشه و تعمل بیشتر انتخاب درست و معقولی داشته باشد و پای صندوق رای حضور بیابد تا بتوانیم مجددا امید را در دل‌ها زنده نگاه داریم. 

محتشمی‌پور در خصوص احتمال تغییر ترکیب مجلس در آینده نیز گفت: همیشه مردم بوده‌اند که تعیین کننده بوده‌اند. جریان‌های سیاسی پیشنهاد دهنده هستند و مردم هستند که با اقبال یا ادبار خود نسبت به یک لیست یا یک گروه سرنوشت خود را رقم می‌زنند. به نظر می‌رسد از آنجایی که مردم اهل مطالعه هستند و در تصمیم گیری‌های خود دقت نظر زیادی دارند، ترکیب مجلس هم انشاالله تغییر خواهد کرد تا ما بیش از این شاهد بداخلاقی‌ها نباشیم.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان