تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۶

معرفی هیئت مدیره پرسپولیس تا چند روز دیگر

داورزنی گفت : قرار بود در چند روز گذشته اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شوند، اما به دلایلی این کار به تعویق افتاد و تا روزهای آینده این اعضا معرفی خواهند شد.

رویداد۲۴-داورزنی گفت : قرار بود در چند روز گذشته اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شوند، اما به دلایلی این کار به تعویق افتاد و تا روزهای آینده این اعضا معرفی خواهند شد.محمدرضا داورزنی در پایان مجمع انتخابات فدراسیون تیراندازی ضمن تبریک به علی دادگر رئیس جدید این فدراسیون در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به ظرفیت تیراندازی و انتظاراتی که مردم از این رشته دارند امیدواریم تا درالمپیک و بازی های آسیایی شاهد عزت و سربلندی آن باشیم. بنابراین انتظار می رود رئیس جدید برنامه های خوبی داشته باشد و برنامه های آنها به گونه ای باشد که از تمام ظرفیت های کشور استفاده کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید به اینکه هیچ حکمی تا این لحظه از هیچ مرجعی در خصوص لغو انتخابات تیراندازی به ما ابلاغ نشده است گفت: سال گذشته دیوان عدالت اداری حکمی مبنی بر ابطال مجمع انتخابات فدراسیون تیراندازی به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ کرد و وزارت ورزش و جوانان نیز مدتی اجرای حکم را به تعویق انداخت تا اینکه چند بار از سوی مراجع اجرای احکام مورد سئوال قرار گرفت و در نهایت وزارتخانه سرپرستی برای فدراسیون منصوب کرد.


داورزنی ادامه داد: همانطور که می دانید مجمع انتخاباتی امروز برگزار شد و حتی در این مجمع سه سرپرست هیات استانی حق رای نداشتند، این روحیه دموکراسی حاکم بر انتخابات را نشان داد و معتقدیم طبق اساسنامه و آنچه که در کمیته بین المللی المپیک مطرح شده بالاترین مرجع فدراسیون ملی است.


وی تاکید کرد: ما نمی توانیم رشته های ورزشی را در بلاتکلیفی قرار دهیم. مهدی هاشمی از نیروهای خوب این کشور است. زحمت زیادی را برای ورزش کشور کشیده است اما چیزی که امروز اتفاق افتاد، قانونی بود و بعد از این هم هر اتفاقی بیفتد قانونی خواهد بود. ما موظفیم وظیفه خود را به درستی انجام دهیم. ما به دنبال این هستیم که مجامع قانونی را به موقع برگزار کنیم و بعد از آن تصمیم گیری ها را به عهده مجمع می گذاریم. امروز با رای مجمع، رئیس فدراسیون تیراندازی انتخاب شد و از این پس امور به عهده رئیس فدراسیون تیراندازی خواهد بود.


داورزنی همچنین در خصوص زمان معرفی اعضای هیئت مدیره جدید پرسپولیس گفت: قرار بود در چند روز گذشته اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شوند، اما به دلایلی این کار به تعویق افتاد و تا روزهای آینده این اعضا معرفی خواهند شد. اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز پس از بررسی ها دقیق انتخاب و معرفی شدند و این روند در مورد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز اعمال خواهد شد.


داورزنی در پایان ضمن اظهار بی اطلاعی از دلیل عدم حضور نماینده کمیته ملی المپیک در این مجمع انتخاباتی در خصوص درخواست وزارت ورزش و جوانان برای استعفای رئیس یکی از فدراسیون های بدهکار به فدراسیون جهانی گفت: این موضوع صحت ندارد و ما هرگز از روسای فدراسیون ها نمی خواهیم که استعفا بدهند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان