تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۶

خطر انحلال در کمین نفت تهران

باشگاه نفت تهران در آستانه منحل شدن قرار گرفته است.

رویداد۲۴-باشگاه نفت تهران در آستانه منحل شدن قرار گرفته است. حدود 17 روز پیش هیئت واگذاری باشگاه نفت تهران، ابلاغیه واگذاری این باشگاه را به مالک فعلی باشگاه نفت تحویل داد و قرار شد شرکتی که مالکیت نفتی ها را در اختیار دارد، در 15 روز تکلیف بدهی های را مشخص کند.

باشگاه نفت تهران در حال حاضر حدود 20 میلیارد بدهی دارد و طبق تفاهم نامه هیئت واگذاری و مالک باشگاه نفت،  باید تکلیف پرداخت این بدهی در 15 روز مشخص می شد اما با وجود گذشت سه روز از  این زمان، مالکان باشگاه نفت تهران برای با  هیچ یک از طلبکاران  به توافق نرسیده اند.

شنیده می شود مالک باشگاه قصدی برای پرداخت بدهی این باشگاه ندارد و حتی پس از لابی با نهاد های مسئول در واگذاری این باشگاه، قصد دارد شنبه هفته آینده انحلال باشگاه نفت تهران را اعلام و با نام دیگری در رقابت های لیگ برتر فوتبال شرکت کند.

اگر مالک باشگاه نفت موفق به انجام چنین کاری شود، در واقع برای پرداخت  بخش زیادی از مطالبات طلبکاران باشگاه نفت، توپ را به زمین شرکت ملی نفت می اندازد  زیرا به جز بازیکنا ن و مربیان این تیم در لیگ شانزدهم بسیاری از طلبکاران با شرکت مذکور قرار داد بسته بودند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان