تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

ستایش زیدان از بازیکنان رئال

رویداد24- سرمربی رئال مادرید از پیروزی برابر لوانته خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

رئال مادرید در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگا در خانه لوانته به میدان رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر این تیم به پیروزی برسد تا سه امتیاز خارج از خانه را به دست آورد و زیدان بعد از شکست برابر اتلتیکو مادرید نفس راحتی بکشد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت: طبیعی است که وقتی تغییرات زیادی در یک تیم به وجود می آید به مشکل بخورد و در ابتدا هماهنگی لازم را نداشته باشد. من در دیدار امشب برابر لوانته تغییرات زیادی در ترکیب اصلی تیم به وجود آوردم با این حال بازیکنان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و تلاش زیادی در میدان داشتند. از عملکرد بازیکنان بسیار راضی هستم و بر این باورم که رئال شایسته پیروزی در این دیدار بود.

او ادامه داد: باید در هر دیداری نهایت تلاش خود را به کار برد. همه بازیکنان رئال موظف هستند که هر آنچه را که در توان دارند رو کنند. وقتی به یک بازیکن ذخیره فرصت بازی داده می شود باید قدر آن را بداند. در دیدار امشب باز هم در ابتدای بازی به مشکل خوردیم و این تیم حریف بود که عملکرد بهتری از خود نشان داد اما در ادامه روند تیمی ما بهتر شد و توانستیم بازی بهتری را به نمایش گذاریم.

زیدان درباره واسکز گفت: او بسیار خوب ظاهر شد. واسکز در دیدار امشب تلاش زیادی در میدان داشت و در پایان بازی خستگی در او موج می زد. من به چنین بازیکنانی نیاز دارم. یک بازیکن زمانی که در ترکیب اصلی به میدان می رود و یا اینکه به عنوان یار جایگزین وارد بازی می شود باید نهایت تلاش خود را به کار گیرد. واسکز با سرعت بالایی که داشت کمک زیادی به ما کرد و خوشحالم که او در این دیدار جواب اعتماد ما را داد.

زیدان درباره بازی دادن به بورخا مایورال گفت: بسیار خوشحالم که او در این دیدار توانست بازی خوبی را به نمایش گذارد. او اعتماد به نفس لازم را به دست آورده و می تواند در دیدارهای آینده کمک زیادی به رئال کند. مایورال گزینه تعویضی ما در خط حمله است و باید بگویم که به این بازیکن نیاز داریم و او می تواند در رئال به بازیکنی تاثیر گذار تبدیل شود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان