تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

حمایت اولادقباد از وزیر پیشنهادی کشور

فریده اولادقباد، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در هرجایی که نیازمند تلاش مضاعف و اقدام جهادی باشد آقای رحمانی فضلی پیشگام بوده و در برنامه‌هایشان نیز برنامه های متنوع و گسترده برای عملکرد مطلوب‌تر وزارت کشور دیده می شود.

رویداد۲۴-فریده اولادقباد، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در هرجایی که نیازمند تلاش مضاعف و اقدام جهادی باشد آقای رحمانی فضلی پیشگام بوده و در برنامه‌هایشان نیز برنامه های متنوع و گسترده برای عملکرد مطلوب‌تر وزارت کشور دیده می شود. فریده اولادقباد که به عنوان موافق وزیر پیشنهادی کشور در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی سخن می‌گفت، تصریح کرد: رحمانی فضلی مصلحت نظام سیاسی و سازمانی را به سلایق فردی ترجیح می دهد و سابقه شان نشان دهنده رویکرد توسعه‌محوری در سازمان تحت امرشان است.

وی افزود: در هرجایی که نیازمند تلاش مضاعف و اقدام جهادی باشد آقای رحمانی فضلی پیشگام بوده و در برنامه‌هایشان نیز برنامه های متنوع و گسترده برای عملکرد مطلوب‌تر وزارت کشور دیده می شود.

اولادقباد با اشاره به برگزاری انتخابات‌های مختلف در 4 سال گذشته از سوی وزارت کشور گفت: برنامه‌ریزی و برگزاری انتخابات‌ سالم و رقابتی با نظم و دقت که سرآمد آن انتخابات ریاست جمهوری بود و برگزاری انتخابات مکانیزه و الکترونیک برای اولین بار در جمهوری اسلامی، ایشان را فردی پیشگام نشان می دهد که امیدواریم در آینده شاهد برگزاری انتخابات مکانیزه به شکل کامل در سراسر کشور باشیم.

وی ادامه داد: در حوزه احزاب و در زمان حضور ایشان در وزارت کشور 54 حزب و گروه سیاسی شکل گرفتند و اصلاح قانون احزاب و راه اندازی خانه احزاب از اقداماتی بود که در دوره ایشان انجام شد و امیدواریم با رای قاطع مجلس به ایشان موفقیت‌های وزارت کشور تداوم یابد.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان