تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

پیام تکذیب حمایت «خاتمی» از «ربیعی»

دفتر سید محمد خاتمی برای چندمین بار در شب کسب رأی کابینه از مجلس خبر حمایت رئیس دولت اصلاحات از وزرا پیشنهادی از جمله علی ربیعی را تکذیب کرد.
رویداد۲۴دفتر سید محمد خاتمی برای چندمین بار در شب کسب رأی کابینه از مجلس خبر حمایت رئیس دولت اصلاحات از وزرا پیشنهادی از جمله علی ربیعی را تکذیب کرد.

سید محمد خاتمی در حساب کاربری خود در توییتر که به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین رسانه‌های رئیس‌جمهور اسبق محسوب می‌شود نوشت: با احترام به تمام وزرای پیشنهادی، در خصوص تصمیم‌گیری نمایندگان مردم در مجلس درباره هیچ‌یک از وزرا اظهارنظر یا تائید و توصیه‌ای نکرده‌ام.

پیام تکذیب حمایت «خاتمی» از «ربیعی»
پس‌ازآنکه برخی نمایندگان مجلس و همچنین رسانه های حامی علی ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیدار سیدمحمد خاتمی با ربیعی و حمایت ایشان از تداوم حضور وزیر پیشنهادی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داده بودند یک منبع آگاه در گفت‌وگو با رویداد ۲۴ با تکذیب این حمایت تأکید کرده بود: «آقای خاتمی نفیاً یا اثباتاً توصیه‌ای برای رأی اعتماد نمایندگان مجلس به فرد خاصی از وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم نداشته‌ است.»

همین خبر سبب شد تا برخی از رسانه‌های نزدیک به علی ربیعی طی گفت‌وگوهایی مدعی شدند که این تکذیبه صحت ندارد. 

با این حال شب گذشته سیدمحمد خاتمی به طور رسمی و علنی حمایت از وزرای پیشنهادی به ویژه علی ربیعی را تکذیب کرد. ازآنجا که از بین وزرای پیشنهادی فقط یک نفر روی حمایت رئیس دولت اصلاحات حساب کرده بود با تکذیب خاتمی به‌نوعی حمایت فراکسیون امید هم از او ساقط شده است و ضرورتی ندارد که بیش از این جریان اصلاح طلبی هزینه عملکرد ضعیف وزرای پیشنهادی را پرداخت کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان