تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
مهدی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

برکناری منصوریان اشتباه است

مهدی فنونی‌زاده، مدافع سابق استقلال می‌گوید در حال حاضر برکناری منصوریان اشتباه است زیرا مربی جدید با توجه به بحران‌های اخیر، توانایی جمع و جور کردن تیم را ندارد.
رویداد۲۴- محمد آیتی- مهدی فنونی‌زاده، مدافع سابق استقلال می‌گوید در حال حاضر برکناری منصوریان اشتباه است زیرا مربی جدید با توجه به بحران‌های اخیر، توانایی جمع و جور کردن تیم را ندارد.

مهدی فنونی‌زاده یکی از بازیکنان شاخص دهه 90 میلادی در آسیا بود که با عملکرد خوبی که در استقلال و تیم ملی از خود رائه داد باعث شد نظرات زیادی را به خود جلب کند. از این‌رو به سراغ این پیشکسوت باشگاه استقلال رفتیم تا نظرات وی را راجع به اوضاع و احوال این روزهای آبی پوشان پایتخت جویا شویم.

فنونی‌زاده در گفت‌وگو با رویداد۲۴ وجود یک مربی باتجربه که دارای تفکرات دفاعی باشد را در کنار علیرضا منصوریان لازم و ضروری دانست.

شما پیش از بازی استقلال با پارس جنوبی جم گفته بودید که پیشکسوتان از منصوریان پشتیبانی کنند. با توجه به شکست اخیر استقلال همچنان معتقدید که منصوریان بهترین گزینه برای استقلال است؟
من معتقدم هیچ مربی در حال حاضر نمی تواند در استقلال تحولی ایجاد کند زیرا نه تیم را جمع کرده و نه به شرایط بحرانی استقلال واقف است. با توجه به این دو نکته مربی جدید خیلی نمی تواند به کار استقلال بیاید پس بهتر است منصوریان همچنان کار خود را در تیم دنبال کند.

بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم را چطور ارزیابی کردید؟
پارس جنوبی تیمی نبود که استقلال را با اختلاف دو گل ببرد و من فکر می کنم شکست استقلال در این دیدار به خاطر مهره چینی ضعیف منصوریان بود.

بازی بعدی استقلال با ذوب آهن اوج گرفته است. پیش بینی شما از این بازی چیست؟
بی‌تردید ذوب آهن از پارس جنوبی قوی‌تر است و من فکر می‌کنم ذوب آهن با مربیگری امیر قلعه نویی می‌تواند برای استقلال مشکل ایجاد کند.

اگر منصوریان در استقلال ماندنی باشد چه پیشنهادی برای بالا بردن کیفیت تیم به وی دارید؟
منصوریان باید یک مربی با تجربه که سابقه کار در دفاع را داشته به تیم اضافه کند هرچند خرمگاه و چینی هر دو سابقه بازی در دفاع را داشتند ولی به نظر می رسد که منصوریان باید بیشتر به خط دفاعی تیمش توجه کند. وجود مگویان خیلی می توانست به شرایط استقلال کمک کند که به هر حال او دیگر در تیم نیست. متاسفانه استقلال به گل خوردن و باختن عادت کرده و این موضوع ادامه کار را برای آبی پوشان سخت کرده است. نظم در دفاع و تلاش برای گل نخوردن می تواند بهترین استراتژی برای استقلال باشد.

آینده استقلال را چطور می‌بینید؟
متاسفانه باید بگویم که استقلال سال خوبی را در پیش ندارد و تصور می کنم در هیچ یک از سه جامی که حضور دارد نمی تواند افتخاری را کسب کند. در بهترین حالت در لیگ برتر می تواند جزو 5 یا 6 تیم بالای جدول باشد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان