تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۶

کاوه رضایی مزد دو سال درخشش خود را گرفت

مهاجم سابق استقلال بالاخره موفق شد مزد 2 سال درخشش خود را بگیرد و در جدیدترین لیست تیم ملی برای بازی با توگو و روسیه نامش در بین نفرات مورد نظر کارلوس کی روش دیده شد.

رویداد۲۴-مهاجم سابق استقلال بالاخره موفق شد مزد 2 سال درخشش خود را بگیرد و در جدیدترین لیست تیم ملی برای بازی با توگو و روسیه نامش در بین نفرات مورد نظر کارلوس کی روش دیده شد.کاوه رضایی دو فصل گذشته که در ذوب آهن بازی می کرد کم و بیش به تیم ملی دعوت می شد، او فصل  قبل با وعده حضور دائم در تیم ملی با استقلال قرارداد امضا کرد تا بتواند برای جام جهانی یکی از مسافران روسیه باشد.

کاوه رضایی یک فصل با پیراهن شماره 9 استقلال درخشید، در بازی های مختلف تاثیرگذار بود و استقلال را یک نفره به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رساند ولی هرگز رنگ پیراهن تیم ملی را ندید.

در آن زمان خیلی ها می گفتند کی روش به خاطر وعده عجیب منصوریان ناراحت است و به همین دلیل کاوه رضایی را به تیم ملی دعوت نمی کند هر چند که این موضوع هرگز تایید نشد.

هرچه که بود کاوه در پایا فصل گذشته تصمیم درستی گرفت و ترجیح داد راه فوتبال اروپا را در پیش بگیرد.شبی که مدیر برنامه های کاوه رضایی در تهران در مورد تمدید قرارداد او با استقلال صحبت می کرد، این مهاجم با کیفیت در بلژیک مشغول عقد قرارداد با شارلوا بود تا داستان کاوه رضایی و فوتبال اروپا از شهمین نقطه آغاز شود.

کاوه رضایی لیگ بلژیک را با درخشش در پیراهن شارلوا آغاز کرد ولی بازهم برای بازی با کره و سوریه به تیم ملی دعوت نشد تا عده ای گمان کنند کی روش او را به کل فراموش کرده است.

با این حال درخشش کاوه رضایی بالاخره سرمربی تیم ملی را تسلیم کرد و این مربی مجبور شد برای بازی دوستانه با توگو و روسیه این بازیکن محبوب استقلالی ها را به تیمش دعوت کند.

هرچند کاوه رضایی در زمان ذوب آهن هم به تیم ملی دعوت می شد اما به نظر می رسد داستان او و تیم ملی در نقطه شروع قرار دارد، داستانی که رضایی می خواهد ثابت کند می تواند مثل رده باشگاهای، در تیم ملی هم به یک ستاره تبدیل بشود.

منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان