تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶

آخرين وضعيت جسمانی عليرضا رجايی

عليرضا رجايي، روزنامه‌نگار پيشكسوت و فعال اصلاح‌طلب كه حدود يك ماه و نيم قبل تحت عمل جراحي سنگيني قرار گرفته بود، بسيار ضعيف شده و براي انجام عمل‌هاي ترميمي بايد منتظر افزايش توان جسماني و وزن باشد.
رویداد۲۴-عليرضا رجايي، روزنامه‌نگار پيشكسوت و فعال اصلاح‌طلب كه حدود يك ماه و نيم قبل تحت عمل جراحي سنگيني قرار گرفته بود، بسيار ضعيف شده و براي انجام عمل‌هاي ترميمي بايد منتظر افزايش توان جسماني و وزن باشد.
 
غلامرضا رجايي برادر او ضمن تشكر از پزشكان و كادر پرستاري بيمارستان اميراعلم در مورد آخرين وضعيت جسماني برادرش گفت: «عليرضا يكي از سنگين‌ترين عمل‌هاي پزشكي ممكن را پشت سر گذاشته و بعد از آن دچار مشكلات بسياري شده است.»
 
او توضيح داد: «در اين عمل كه پنجم شهريور ماه انجام شد عضله ماستر يا ماضغه كه كار جويدن را انجام مي‌دهد، همچنين سينوس و چشم راست و فك بالا را برداشته‌اند.»
به گفته او، عليرضا رجايي اكنون به خاطر حذف عضله ماستر در تغذيه مشكل دارد و وزن بسياري كم كرده است.
 
غلامرضا رجايي افزود: «عليرضا به خاطر فلج لب‌ بالا در صحبت كردن نيز با مشكل مواجه است و به همين خاطر ترجيح مي‌دهد كه كمتر ديگران را ملاقات كند.»
 
وي ضمن ابراز اميدواري به بهبود تدريجي برادرش، گفت: «منتظر هستيم كه بعد از افزايش وزن و افزايش توان جسماني آماده انجام عمل‌هاي بعدي بشود.»
 
او در پاسخ به اينكه نظر پزشكان چيست و چقدر به بهبود وضعيت او اميدوار هستند، گفت: « پزشكان از عمل بسيار راضي هستند و اميدوارند كه بعد از بهبود وضعيت جسماني‌اش آماده عمل‌هاي ترميمي در ناحيه فك، چشم و لب باشد.»
 
غلامرضا رجايي در مورد وضعيت روحي عليرضا نيز گفت: «خوشبختانه روحيه خوبي دارد و در يك ماه و ١٠ روز گذشته اصلا ناله و شكايت نكرده است. در واقع در يك فضاي عرفاني و سرشار از رضايت به سر مي‌برد.»
 
گفتني است، عليرضا رجايي بعد از انتخابات رياست‌جمهوري دهم زنداني و سپس به سرطان سينوس مبتلا شده بود. پيشرفت بيماري در سال‌هاي گذشته باعث شد بعد از يك دوره ٤ دوره‌اي شيمي درماني سنگين و ٣٥ جلسه راديو تراپي ناگزير به عمل جراحي شد. يك عمل ١٤ ساعته در شهريور ماه كه منجر به تخليه بخش فك فوقاني، عضلات صورت و چشم راست او شد.
 
عليرضا رجايي، از چهره‌هاي جريان ملي – مذهبي و از اعضاي سابق هيات‌مديره انجمن صنفي روزنامه‌نگاران ايران و مدير انتشارات گام نو بود كه در روزنامه‌هاي اصلاح‌طلبي همچون جامعه، توس، نشاط، خرداد و عصر آزادگان، سمت دبيري گروه سياسي را بر عهده داشت.
 
او طي تقريبا يك ماه و نيم گذشته در بيمارستان اميراعلم تهران بستري است و اگرچه ملاقات‌كنندگاني مثل عبدالله نوري داشت اما حالا به خاطر اينكه صحبت كردن برايش سخت است، تنهايي يا ملاقات با خانواده را ترجيح مي‌دهد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان