تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶

۴۷ هزار نفر در آزمون کانون کارشناسان رسمی دادگستری شرکت کردند/ کارشناسی ۶۰ هزار فقره گزارش طی سال‌جاری در تهران

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری تاکید کرد: در سال جاری ۴۷ هزار نفر در آزمون کتبی کارشناسان رسمی دادگستری شرکت کردند که مجموعا هفت هزار و ۵۰۰ نفر قبول شدند که پس از کارآموزی پروانه می‌گیرند.

رویداد۲۴-رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری تاکید کرد: در سال جاری ۴۷ هزار نفر در آزمون کتبی کارشناسان رسمی دادگستری شرکت کردند که مجموعا هفت هزار و ۵۰۰ نفر قبول شدند که پس از کارآموزی پروانه می‌گیرند.مجتبی بهرام‌علی در همایش روز کارشناس که امشب در سالن اجلاس سران برگزار شد، ضمن تشکر از مسئولان و حضار گفت: اهمیت و جایگاه کارشناس رسمی دادگستری بر هیچ کس پوشیده نیست و در حقیقت کارشناسان، به عنوان بازوی فنی و تخصصی و به مثابه چشم قضات هستند و به تامین عدالت کمک می‌کنند. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱ استان کشور کانون مستقل دارند، اظهار داشت: در این ۳۱ کانون، بیش از ۲۵ هزار کارشناس عضو هستند. از این تعداد، سه هزار و ۵۰۰ نفر عضو کانون تهران هستند که در ۷۲ رشته و با حدود ۴۰۰ صلاحیت علمی و فنی فعالیت دارند. 

رئیس کانون کارشناسان دادگستری افزود: در سال جاری ۴۷ هزار نفر در آزمون کتبی کانون کارشناسان رسمی دادگستری  شرکت کردند که مجموعا هفت هزار و ۵۰۰ نفر قبول شدند که پس از کارآموزی پروانه می‌گیرند. 

بهرام‌علی ادامه داد: در سال ۹۵ بالغ بر ۱۵۰ هزار فقره و شش ماه سال ۹۶ حدود ۶۰ هزار فقره گزارش کارشناسی توسط کارشناسان تهران تنظیم شد. 

وی کارشناسی پرونده‌هایی همچون موسسه اعتباری ثامن‌الائمه، کاسپین، شرکت تعاونی الزهرا، فرشتگان، موسسه اعتباری توسعه و بیمه توسعه را از جمله پرونده‌هایی دانست که در آنها کارشناسی صورت گرفته است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان