تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶
با حکم محمد علی نجفی؛

عباسی شهردار منطقه ۱۷برکنار شد

مهدی عباسی شهردار منطقه ۱۷ برکنار شد و با حکم محمد علی نجفی، امیر محستی به عنوان شهردار جدید این منطقه منصوب شد.
رویداد۲۴-مهدی عباسی شهردار  منطقه ۱۷ برکنار شد و با حکم محمد علی نجفی، امیر محستی به عنوان شهردار جدید این منطقه منصوب شد.

مهدی عباسی از جمله یاران محمد باقر قالیباف بود که در دوران مدیریتی او تصمیماتی در این منطقه اتخاذ شده بود که گاها با اعتراض مدیران و کارکنان شهرداری همراه بوده است.

همچنین عباسی یکی از شهردارن مناطق 22 گانه تهران بود که پس از پایان دوران مدیریتی قالیباف آخرین و جنجالی‎ترین تصمیمات او یعنی استخدام نجومی در منطقه خود را اجرایی کرد.

پس از این اقدام عباسی، رویداد۲۴ در گزارشی ذیل عنوان «برداشت یاران «قالیباف» از سفره شهرداری این‌بار در منطقه ۱۷» برای نخستین بار به افشاگری درباره این استخدام‌ها پرداخت.

هر چند عباسی در گفت‌وگو اختصاصی با رویداد۲۴ به کل استخدام‌ها در منطقه ۱۷ را تکذیب کرد. این در حالی است که اسناد و مدارک کافی برای اثبات این ادعا وجود داشت بر همین اساس اعضای شورای شهر از جمله زهرا نژادبهرام نسبت به این اقدام شهرداران مناطق اعتراض کردند.

در پی این اعتراضات اعضای شورای شهر نیز مسوول استخدام‌های دقیقه ۹۰ شهرداری نیز مجبور به استعفا شد. 

اما عباسی که به خواست و سفارش قالیباف به‌عنوان شهردار منطقه ۱۷ منصوب شده بود حتی با وجود انتخاب محمد علی نجفی به عنوان شهردار تهران و نارضایتی او از استخدام های نجومی حاضر به استعفا نشد تا اینکه حکم برکناری او صادر شد. 

در پی برکناری عباسی، امیر محسنی به‌عنوان شهردار منطقه ۱۷ منصوب شد.

جلسه تکریم و معارفه امیر محسنی، شهردار منطقه ۱۷ امروز با حضور محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی ومعماری شورای شهر تهران برگزار شد.

در این مراسم محمد علیخانی، عضو شورای‌شهر تهران و حسن رباطی، معاون امور مناطق و جمعی از مدیران شهری نیز حضور داشتند.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان