تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶
سردار منتظرالمهدی، سخنگوی ناجا در گفت‎وگو با رویداد۲۴:

پلیس هیچ‌گونه برخورد نادرست با مردم را نمی‌پذیرد

سردار منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی، می‌گوید که پلیس همواره به ماموریت‌ها و وظایفش مطابق با قانون عمل خواهد کرد و با هرگونه رفتار ناشایست ماموران با مردم هم برخورد خواهند کرد.
رویداد۲۴-سردار منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی، می‌گوید که پلیس همواره به ماموریت‌ها و وظایفش مطابق با قانون عمل خواهد کرد و با هرگونه رفتار ناشایست ماموران با مردم هم برخورد خواهند کرد.

سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی در گفت‎وگو با رویداد۲۴، درباره واکنش‌ها در شبکه‎های اجتماعی نسبت به اظهارات اخیرش در یک برنامه تلویزیونی که برخورد عجیب گشت ارشاد در هنگام بازداشت یک خانم او را دزد نامیده بود و نه یک خانم بد حجاب گفت: موردی را که من به آن در برنامه حالا خورشید اشاره کردم مربوط به سال گذشته بود که یک خانم در پیاده‎رو توسط پلیس دستگیر می‌شود. از این دست موارد بسیار است.

منتظرالمهدی، با بیان اینکه فیلمی که مورد انتقاد قرار گرفت، خانمی بود که دزد بوده و پلیس مدت‌ها به دنبال او بوده است. ادامه داد: آن چیزی که مسلم است پلیس هیچ‌گونه برخورد نادرست با مردم را نمی‌پذیرد. 

او در ادامه تاکید کرد: اگر موردی از برخورد ناشایستی دیده شود حتما برخورد خواهیم کرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی ادامه داد: در نهایت می‌خواهم بگویم که برخی از این فیلم‌ها تقطیع شده است و شما اصحاب رسانه هم نباید جرات را از پلیس بگیرد؛ چه در این زمینه و چه در سایر موضوعات.

سردار منتظرالمهدی با بیان اینکه در عین مراقبت‌های رسانه‌ای باید ماموریت‌های خود را هم انجام دهیم، تصریح کرد: در حوزه امنیت اخلاقی و مواردی که گفته شد ما واقعا تشکر می‌کنیم هم از دستگاه‌هایی که پای کار آمدند و هم از مردم. پلیس هم آنچه را که قانون جزیی از وظایفش قرار داده است مانند ماده قانون 638 و غیره را به بهترین شکل ممکن و با برخورد درست و صیحیح انجام دهد.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان