تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۵

حسرت مانچینی از تساوی برابر رم

سرمربی این‌تر می‌گوید تیمش باید گل دوم را برابر رم به ثمر می‌رساند تا از تساوی در این دیدار اجتناب می‌کرد.
رویداد۲۴- سرمربی این‌تر می‌گوید تیمش باید گل دوم را برابر رم به ثمر می‌رساند تا از تساوی در این دیدار اجتناب می‌کرد.

به گزارش رویداد۲۴، شب گذشته (شنبه) در دیداری حساس از هفته سی‌ام لیگ ایتالیا دو تیم این‌تر و رم برابر هم به میدان رفتند و در حالی که این‌تر تا دقایق پایانی تیم بر‌تر زمین بود و با یک گل از حریف خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

روبرتو مانچینی سرمربی این‌تر بعد از تساوی در این دیدار گفت: بازی کاملا در اختیار ما بود و توانستیم با یک بازی حساب شده از حریف خود پیش بیافتیم. باید خودمان را سرزنش کنیم که نتوانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم. اگر می‌توانستیم گل دوم را ثبت کنیم برنده بودیم. متاسفانه ما سه مهاجم خود را از دست دادیم و این ناامید کننده است، اما هنوز امتیازهای زیادی باقی مانده‌اند. خوشبختانه ما در بازی‌های رو در رو نسبت به رم برتری داریم و اگر در پایان فصل از لحاظ امتیازی با رم برابر شویم، بالا‌تر از آن‌ها قرار خواهیم گرفت.

سرمربی نراتزوری‌ها در ادامه گفت: برای ۷۰ دقیقه توپ و میدان در اختیار ما بود و توانستیم بهتر از حریف عمل کنیم و اجازه ندهیم تا مهاجمان رم به دروازه ما نزدیک شوند. تا آن موقع بازی در دست ما بود ولی تمرکز خودمان را از دست دادیم و این باعث شد تا در ادامه گل تساوی را دریافت کنیم. دلیل ناراحتی ما این است که چرا تا آن زمان نتوانستیم گل دوم را ثبت کنیم. اگر گل دوم را به ثمر می‌رساندیم بازی را تمام کرده بودیم.

در صحنه‌ای میراندا توپ را قبل از ژکو از بالای سر این مهاجم زد، رمی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند. مانچینی در مورد این صحنه گفت: به هیچ وجه این صحنه پنالتی نبود و تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود. اصلا موافق نیستم. شما نمی‌توانید مدافعی پیدا کنید که با بازویش بتواند روی سری مهاجمی مثل ژکو بلند شود. به همین خاطر تصمیم داور درست بود.

در فوتبال ایتالیا اگر امتیاز تیمی با تیم دیگر برابر شود، به بازی رو در روی دو تیم نگاه می‌شود و با توجه به برتری این‌تر برابر رم در دیدار رفت و تساوی در دیدار برگشت، اکنون این‌تر وضعیت بهتری نسبت به رم دارد و در صورتی که دو تیم امتیازات پایانی در هفته آخر داشته باشند، این‌تر در رتبه بهتری نسبت به رم قرار خواهد گرفت.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان