تاریخ انتشار: ۰۱:۰۶ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۵
معاون امداد و نجات هلال احمر اردبیل خبر داد

امدادرسانی به یک هزار و ۸۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به مسافران گرفتار شده در برف و کولاک در محور خلخال به اسالم استان اردبیل خبر داد.
رویداد۲۴-معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به مسافران گرفتار شده در برف و کولاک در محور خلخال به اسالم استان اردبیل خبر داد. 

به گزارش رویداد۲۴، در جمع خبرنگاران گفت: ۲۷۰ دستگاه خودرو شامل هزار و ۸۰ نفر مسافر در برف و کولاک گرفتار شده بودند که نیروهای امدادی هلال احمر استان به کمک آن‌ها شتافتند. 

وی با اشاره به محوری که مسافران در آن گرفتار شده بودند، افزود: این خودرو‌ها در کیلومتر ۲۲ محور خلخال به اسالم گرفتار شده بودند که امدادرسانی شده و به محور اصلی برگردانده شدند. 

ارشادیان اضافه کرد: در این حادثه هلال احمر با به کار گیری ۳ تیم عملیاتی، ۸ نفر نجاتگر، ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی کمک دار پشتیبانی، به امداد رسانی پرداخت. 

برخورد سمند و وانت در محور پارس آباد به اردبیل ۵ مصدوم برجای گذاشت
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین از برخورد یک دستگاه خودروی وانت پیکان با یک دستگاه سمند خبر داد و افزود: در این حادثه ۵ نفر حادثه دیده و ۵ نفر مصدوم شده بودند. 

وی با بیان اینکه ۲ نفر از مصدومان توسط هلال احمر به بیمارستان امام خمینی پارس آباد منتقل شدند، تصریح کرد: ۳ نفر دیگر توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند. 

ارشادیان افزود: این حادثه جاده‌ای در کیلومتر ۱۵ محور پارس‌آباد به اردبیل و در منطقه اولتان روی داده بود که ۲ تیم عملیاتی هلال احمر با ۶ نجاتگر و ۲ دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شده بودند.

منبع: فارس
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان