تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۵

دشان: هیچ بازیکنی کامل نیست

سرمربی فرانسه هیچ بازیکنی را کامل نمی‌داند.
رویداد۲۴-سرمربی فرانسه هیچ بازیکنی را کامل نمی‌داند.

به‌ گزارش ‌رویداد۲۴، فرانسه هفته‌ آینده در دیداری دوستانه میزبان روسیه است. آخرین بازی که به میزبانی این کشور برگزار شد با حادثه همراه بود. فرانسه در ۱۳ نوامبر در دیداری دوستانه‌ آلمان را با دو گل شکست داد. در جریان این دیدار در سه منطقه از شهر پاریس بمب گذاری شد که یکی از آن‌ها در نزدیکی ورزشگاه سنت دنیس بود.

دیدیه دشان پیش از دیدار با روسیه در این باره گفت: هیچ کس اتفاقاتی که روی داد را فراموش نمی‌کند، اما نباید دوباره درباره آن حرف زده شود. لحظات حساس و خاصی را پس از ترک ورزشگاه سنت دنیس تا زمانی که به استادیوم ویمبلی لندن برسیم، تجربه کردیم. اکنون باید به جلو نگاه کرد. دیدار پیش‌رو در امنیت کامل برگزار خواهد شد.

سرمربی فرانسه در مورد حواشی که کریم بنزما درگیر آن است وهمچنین سخنان نخست وزیر این کشور در مورد الگو بودن بازیکنان تیم ملی اظها‌ر کرد: همه بازیکنان باید الگو باشند، اما هیچ کس کامل نیست. تمام بازیکنانی که معرف تیم ‌ملی ما هستند باید نمونه باشند.

رافائل واران، مدافع ملی‌پوش فرانسه در ر‌ئال‌ ماد‌رید نیمکت نشین است و گاهی اوقات در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. دشان در این رابطه گفت: او یکشنبه برای ر‌ئال‌ ماد‌رید بازی کرد، اما در سه بازی گذشته حضور نداشت، این موضوع ربطی به بد بودن وضعیتش ندارد. واران از ابتدای فصل خوب بازی کرده است و من به او اعتماد کامل دارم. در باشگاهی بازی می‌کند که برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ر‌قا‌بت وجود دارد و به همین خاطر مدت حضور او در میادین کمتر است. از طرفی کمتر بازی کردن به او اجازه تمرین بیشتر می‌دهد و این باعث می‌شود سر حال به تیم ‌ملی برسد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: فرانسه ، دشان ، فوتبال ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان