تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۵

«سالوادور» یک‌شبه 500 میلیون تومان فروخت

رویداد24-حبیب اسماعیلی با اعلام این خبر به خبرنگار سینمایی ایسنا گفت: فیلم «من سالوادور نیستم» شب گذشته با فروش حدود 210 میلیون تومان در تهران و 290 میلیون تومان در شهرستان‌های دیگر، در یک روز فروش 500 میلیون تومانی را تجربه کرد.

این پخش‌کننده‌ی سینما با بیان این‌که مجموع فروش «من سالوادور نیستم» تا سوم فرورین نزدیک به سه میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است، اظهار امیدواری کرد که فروش این فیلم تا بامداد امشب، به چهار میلیارد تومان برسد.

این فیلم از پنجم اسفندماه اکران شده و در حال حاضر 30 سینما در تهران و 70 سینما را در سایر شهرها در اختیار دارد و به گفته‌ی مدیر پخش رسانه‌ی فیلمسازان، برخی سینماهای نمایش‌دهنده‌ی این فیلم مانند آزادی، ماندانا، کورش و زندگی، شب گذشته این فیلم را در سانس‌های فوق‌العاده نمایش دادند.

«من سالوادور نیستم» فیلمی کمدی با بازی رضا عطاران و یکتا ناصر و با حضور ریوالدو - فوتبالیست مشهور برزیلی - ساخته‌ی منوچهر هادی است که رضا مقصودی نویسندگی آن را برعهده داشته و منصور سهراب‌پور و امیر پروین حسینی تهیه‌کنندگان آن هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده‌اش با یک آژانس برای سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند. آنجل، دختری برزیلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه می‌گیرد و ...
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان