تاریخ انتشار: ۰۰:۳۱ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۵

صدتایى شدنم را مرهون لطف مردم هستم

سیدجلال حسینى در دیدار با هندوستان صدمین بازى ملى خود را پشت سر گذاشت و افتخارى جالب توجه و قابل اعتنا در کارنامه خود ثبت کرد.
رویداد24- مدافع باتجربه کشورمان که با حضور در برابر هندوستان صدمین بازى ملى خود را تجربه کرد این روزها با پیام تبریک هاى فراوانى در این رابطه روبرو شده است. او در گفتگو با خبرنگار ما در این باره گفت: جمله اى به ذهنم نمى رسد که بتوانم با آن این همه لطف و محبت را از دوستانم جبران کنم. صد بازى ملى افتخار بزرگى براى من است که آن را مرهون حمایت مربیان، هم تیمى ها، هواداران و رسانه ها هستم که لطف شان همیشه کمک بزرگى در این رابطه براى من بود.

وى ادامه داد: در این مدت تلخى و شیرینى هاى زیادى را تجربه کردم اما همیشه هدفم این بود که تمام وجودم را براى پیراهن کشورم که ارزشمندترین چیز زندگى ام بود در زمین بگذارم.

سید جلال حسینى در این باره ادامه داد: طى روزهاى اخیر دوستان زیادى ابراز لطف داشتند و با پیام هاى خود شرمنده ام کردند و وظیفه ام را در ادامه سنگین تر کردند. جا دارد از آقاى کفاشیان بابت پیام پرمهرشان و نیز آقاى کى روش تشکر ویژه اى داشته باشم.

مدافع باتجربه تیم ملى و باشگاه نفت در پایان ضمن تشکر از هم تیمى ها و دوستانش ابراز امیدوارى کرد بتوانند در مسیرى که در راه جام جهانى موفق شوند مردم خوشحال کنند و این راه مثل همیشه حمایت آنها را در استادیوم انتظار مى کشند.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان