تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶

امیدوارم کشتی ایران به خاطر من تعلیق نشود

فینال چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان عصر جمعه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و تیم‌های ایزی پایپ کاشان و تایتان مرکوری امریکا برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات به مصاف همدیگر رفتند که تیم ایزی پایپ کاشان موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در این دوره از مسابقات کشتی‌گیران مطرحی از جمله علیرضا کریمی حضور داشتند که در روزهای گذشته بحث خودداری او از مواجهه با حریف رژیم صهیونیستی سرو صدای زیادی به پا کرد

رویداد۲۴-فینال چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان عصر جمعه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و تیم‌های ایزی پایپ کاشان و تایتان مرکوری امریکا برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات به مصاف همدیگر رفتند که تیم ایزی پایپ کاشان موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در این دوره از مسابقات کشتی‌گیران مطرحی از جمله علیرضا کریمی حضور داشتند که در روزهای گذشته بحث خودداری او از مواجهه با حریف رژیم صهیونیستی سرو صدای زیادی به پا کرد کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایزی پایپ کاشان درخصوص مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و چندین کشتی‌گیر قهرمان جهان و المپیک در مسابقات حضور داشتند. جام باشگاه‌های جهان، مسابقات تدارکاتی خوبی بود. البته این مسابقات برای من اهمیت زیادی نداشت اما بهتر بود که در فینال کشتی‌گیر امریکایی را شکست می‌دادم.» علیرضا کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا شرایط روحی باعث شد تا در فینال نتیجه را به حریف امریکایی واگذار کنی؟ می‌افزاید: «شرایط روحی ام در ابتدا مناسب نبود اما در حال حاضر وضعیت بهتری دارم. من در این دوره از مسابقات 4 کشتی گرفتم که کشتی آخرم با دیوید تیلور امریکایی بسیار حساس شد، می‌توانستم این کشتی را با پیروزی به پایان برسانم اما این گونه نشد.»

او درخصوص برگزاری مراسم تجلیل توسط اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و نیروهای مسلح بیان می‌کند: «این اتفاق در مسابقات جام باشگاه‌ها برای من افتاد و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز یک خودرو به من اهدا کرد که باید از آنها تشکر کنم. علاوه بر این ستاد کل نیروهای مسلح نیز مراسم تجلیلی برگزار کرد.»
ملی‌پوش وزن 86 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید: «پیش از این هم ورزشکارانی بودند که حاضر نشدند مقابل حریف رژیم صهیونیستی بازی کنند و باید مسئولان به ورزشکاران اینچنینی توجه ویژه‌ای داشته باشند. آنها از مدال‌شان گذشتند و پای آرمان‌های انقلاب ایستادند، نباید زحمات این ورزشکاران فراموش شود. پس از اتفاقی که در مسابقات جهانی برای من افتاد، حواشی زیادی به وجود آمد و موضوع من سر و صدای زیادی به پا کرد. من از این موضوع ناراحت شدم. بحث‌های سیاسی زیادی در طول روزهای گذشته مطرح شد که این بحث‌ها حواشی زیادی به وجود آورد. حتی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم به این موضوع واکنش نشان داد در حالی که این موضوع هیچ ربطی به او ندارد.»
این کشتی‌گیر ملی‌پوش کشورمان درخصوص شرایط روحی‌اش برای ادامه فعالیت در کشتی می‌گوید: «خدا را شکر شرایط روحی خوبی دارم، در چند روز اخیر صحبت‌هایی با بزرگترها داشتم و با رسول خادم هم صحبت کردم و شرایط روحی‌ام بهتر شد. پس از آن اتفاق در روزهای اول روحیه ام را از دست دادم اما خدا را شکر شرایطم بهتر است.» کریمی درخصوص ارسال پرونده‌اش به اتحادیه جهانی کشتی بیان می‌کند: «متأسفانه بحث تعلیق فدراسیون کشتی ایران مطرح است که این بحث کاملاً جدی است، امیدوارم کشتی ایران به خاطر من تعلیق نشود. متأسفانه این موضوع به دلیل جنجال‌هایی بود که در رسانه‌ها مطرح شد و برخی رسانه‌ها به این موضوع دامن زدند و باعث شدند تا اتحادیه جهانی کشتی نیز به این موضوع واکنش نشان دهد.»

 

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان