تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۵

انجام بیش از 8000 ماموریت توسط اورژانس کشور در 24 ساعت گذشته

رویداد24- سخنگوی اورژانس کشور از انجام بیش از 8000 ماموریت توسط اورژانس کشور در 24 ساعت گذشته خبر داد.

مجتبی خالدی  با بیان اینکه تعداد ماموریت های اورژانس کشور به 8716 ماموریت رسیده است گفت: از این تعداد 2004 حادثه مربوط به حوادث تصادفی و 6712 مربوط به ماموریت های قلبی، تنفسی، مسمومیت و... است.

وی افزود: از 2004 مورد، 1464 مورد تصادفی به مراکز درمانی انتقال داده شده و 377 نفر در محل درمان شده‌اند. آماری که اکنون در مورد تعداد فوت شدگان وجود دارد، حاکی از 35 کشته است، اما ممکن است این آمار در 24 ساعت گذشته افزایش یافته باشد که باید از سوی پزشک قانونی اعلام شود.

سخنگوی اورژانس کشور در ادامه در مورد برخی از حوادثی که در 24 ساعت گذشته رخ داده است، اظهار کرد: ساعت 3 و 58 دقیقه صبح، یک مسمومیت با مونوکسید کربن رخ داده است که خوشبختانه فوتی نداشته و نخستین آمبولانس 10 دقیقه بعد از وقوع حادثه به محل حادثه رسیده است. همچنین بر اثر واژگونی خودروی جیلی در مسیر سیرجان به بندرعباس در ساعت 6 و 48 دقیقه صبح امروز هفت نفر مصدوم شده‌اند که اولین آمبولانس 8 دقیقه بعد از وقوع حادثه به محل رسیده است و هفت مصدوم این حادثه جمعا با دو آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

خالدی ادامه داد: ساعت 22 و 9 دقیقه شب گذشته بر اثر برخورد خودروی 405 با پراید در محور یاسوج_بابا میدان هفت نفر مصدوم شدند که به محل این حادثه سه آمبولانس اعزام شد و نخستین آمبولانس 6 دقیقه بعد از وقوع حادثه به محل رسید. حادثه بعدی برخورد یک خودروی 405 با تریلی در محور مرودشت به سعادت شهر شیراز بوده که بر اثر این حادثه پنج نفر مصدوم شدند و یک نفر کشته شد. به محل این حادثه دو آمبولانس اعزام شد و نخستین آمبولانس 11 دقیقه بعد از وقوع حادثه به محل حادثه رسید.

به گزارش ایسنا، وی در پایان گفت: واژگونی پراید در کیلومتر 15 محور شاهرود به دامغان نیز پنج مصدوم و یک کشته به همراه داشت که به محل این حادثه نیز دو آمبولانس اعزام شد و نخستین آمبولانس 7 دقیقه بعد از وقوع حادثه به محل حادثه رسید
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان