تاریخ انتشار: ۰۳:۰۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵

آدرس وب سایت جدید برای رهگیری کامل مرسولات پستی

 ادبی فرد، سرپرست مرکز فناوری اطلاعات ضمن بیان خبر فوق افزود : این مرکز در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پست و همچنین بمنظور اطلاع رسانی جامع و دقیق به همکاران و مشتریان شبکه پستی اقدام به راه اندازی سامانه جدید رهگیری مرسولات پستی نموده است.

وی اظهار داشت: این سامانه که پس از گسترش سیستم مبادله یکپارچه پستی در سراسر کشور راه اندازی شده است و رهگیری بی نقص به همراه اطلاعات مورد نیاز را به مشتریان شرکت ارائه می کند.

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات در ادامه به تشریح قابلیت های این سامانه پرداخت و گفت: نمایش اطلاعات قبول مرسوله شامل تاریخ و ساعت قبول، نام فرستنده و گیرنده، وزن و کرایه پستی و نمایش نوع سرویس است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،ادبی فرد زمان ارسال مرسوله، زمان رسیدن مرسوله به مقصد و نمایش مختصات نقاط مبادله بر روی نقشه را از جمله اطلاعات رهسپاری و مبادله در این سامانه عنوان کرد.

وی نمایش امضای گیرندگان، نمایش نام و تصویر نامه رسان، نمایش روند کامل توزیع مرسوله و نمایش آدرس و شماره تلفن باجه معطله و نقاط مبادله آن را از دیگر قابلیت های این سامانه دانست.

ادبی فرد خاطر نشان کرد: پس از راه اندازی دستگاه های همراه نامه رسان در سراسر کشور و استقرار شبکه ارتباطی، تامین زیرساخت های لازم، ارسال و نمایش مختصات توزیع مرسولات نیز در سایت مذکور امکانپذیر خواهد بود.

وی در پایان گفت:سامانه فوق به صورت آزمایشی در آدرس newtracking.post.ir برای عموم هموطنان قابل بهره برداری است.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان