دسته اول: ما، در خیابان با دو چشم خود می بینیم با تاکسی برقی های آبی و سفید زاکانی - که با بودجه عمومی خریداری شد و مفت و مجانی در اختیار کسانی قرار گرفت که از قبل جلوی در خانه شان بی ام وی پارک میشد - در خیابان دور دور می کنند.
دسته دوم: بسیجی ها و خودی های رانت خوار و ویژه خوار که سیرمونی ندارند و بی ام وی جلوی در خانه شان پارک است و واسه دور دور تاکسی برقی مفتی هم می خواهند.
دسته سوم: زاکانی های فاسد مورد تایید شورای نگهبان که تریبون قبل از خطبه های نمازجمعه هم تقدیمشان می گردد.
الان تو خودت و هفت جد و آباعت را پاره می کنی تا بگویی خامنهای نان شب نداشت دقیقا می خواهی کدام دسته را فریب بدهی؟
فصل مشترک شورای نگهبان و ستاد نمازجمعه کیست؟
دسته دوم: بسیجی ها و خودی های رانت خوار و ویژه خوار که سیرمونی ندارند و بی ام وی جلوی در خانه شان پارک است و واسه دور دور تاکسی برقی مفتی هم می خواهند.
دسته سوم: زاکانی های فاسد مورد تایید شورای نگهبان که تریبون قبل از خطبه های نمازجمعه هم تقدیمشان می گردد.
الان تو خودت و هفت جد و آباعت را پاره می کنی تا بگویی خامنهای نان شب نداشت دقیقا می خواهی کدام دسته را فریب بدهی؟
فصل مشترک شورای نگهبان و ستاد نمازجمعه کیست؟