کد ویدیو
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

ببینید| فواد ایزدی: آمریکا به‌دنبال عادی‌سازی حمله به ایران است

فواد ایزدی، کارشناس مسائل بین‌الملل، اظهار کرد: کاری که آمریکایی‌ها می‌کنند شبیه آتش‌بس در غزه و لبنان است. حوصلۀ ایران همیشگی نیست.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
0
2
آقا فواد خدمت سربازی نرفته اما 25 سال تو آمریکا بودی حداقل کمی اطلاعات حساس جمع میکردی و بعنوان جاسوس مقدس برای ما می فرستادی تا شیطان بزرگ رو ادب کنیم
نظرات شما