ببینید| فواد ایزدی: آمریکا بهدنبال عادیسازی حمله به ایران است
فواد ایزدی، کارشناس مسائل بینالملل، اظهار کرد: کاری که آمریکاییها میکنند شبیه آتشبس در غزه و لبنان است. حوصلۀ ایران همیشگی نیست.
خبر های مرتبط



آقا فواد خدمت سربازی نرفته اما 25 سال تو آمریکا بودی حداقل کمی اطلاعات حساس جمع میکردی و بعنوان جاسوس مقدس برای ما می فرستادی تا شیطان بزرگ رو ادب کنیم 