کد ویدیو
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۸ نظر

ببینید| سیدجواد هاشمی: اگر ما در قلب کاخ سفید ۳۰۰ مقام آمریکایی را می‌کشتیم، آیا دنیا ما را رها می‌کرد؟

یک حکومتی از آنطرف دنیا آمده و بیش از ۳۰۰ نفر از مسئولین یک کشور دیگر را ترور کرده و با افتخار هم می‌گوید. جایمان راعوض کنیم؛ اگر ما اف ۳۵ و پایگاه‌های نظامی در آمریکای جنوبی داشتیم و هواپیما می‌بردیم در قلب کاخ سفید و ۳۰۰ نیروی حاکمیت آمریکا را می‌کشتیم، آیا دنیا ما را رها می‌کرد؟ من خودم منتقد تند برخی اتفاقاتم اما آدم نمیتواند حق را ناحق کند.
منبع: خبرآنلاین
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
1
2
چرا فقط در ایران این اتفاق افتاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
درونزوئلا هم همین اتفاق افتاد . بخاطر نفتش. در عراق و افغانستان و لیبی و سوریه و ... هم همین اتفاق افتاد به شکلهای دیگر
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
1
2
آقای عرزشی مطمعنا دوستان شما اگر قدرت و توانشان داشتند تا الان این کار رو کرده بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
توان دارن ، نمیخوان. فکر کردی الان مثلا بحرین که مال خودمونم هست ، کاری داره برن بگیرنش ؟ آمریکا هم هیچ غلطی نمیتونه بکنه
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
1
2
شما کجا و آمریکا کجا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
بله واقعا ایران چند ده هزار ساله کجا و امریکای دویست ساله کجا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
0
ببینید با دنیا چه کردید در ۴۷ سال که همه از حمله امریکا راضی هستن. کمی تفکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
0
اگر می تونستیم می زدیم
نظرات شما
captcha