تاریخ انتشار: ۰۲:۵۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵

ماجراي عكس انتخاباتي پدر و پسري كه پربيننده شد

غلامرضا عبدالوند نماينده دوره پنجم و ششم مجلس از حوزه انتخابيه درود و ازنا روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ايرنا در مورد عكسي كه اين روزها در فضاي مجازي سروصداي زيادي به پا كرده است، گفت: در اين عكس كه من و پسرم مهدي عبدالوند نامزد اين دوره انتخابات حضور داريم، انگشت اشاره‌ام را به سمت پسرم گرفته‌ام و در حال نصيحت كردن وي هستم.

ماجراي عكس انتخاباتي پدر و پسري كه پربيننده شد

وي افزود: در اين عكس مي‌خواهم به پسرم بگويم كه بايد خدمتگزار مردم باشي و همواره براي آنان تلاش كني.

اين نماينده پيشين مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: من نمي‌دانستم كه اين تصوير تا به اين حد در فضاي مجازي سروصدا مي‌كند ولي پس از آن اين تصوير را در گوشي اقوام و آشنايان و حتي خبرها ديدم و اعلام شد كه اين عكس بيشترين بازديد را براي انتخابات داشته است.

عبدالوند اضافه كرد: البته اين عكس دردسرهايي را نيز براي ما داشته است و عده‌اي تلاش مي‌كردند صورت‌هاي ديگري را جاي عكس ما بگذارند و به شوخي اين عكس‌ها را پخش كنند.

وي كه در اين دوره انتخابات از سوي شوراي نگهبان ردصلاحيت شد، گفت: من به همراه پسرم براي گرفتن اين عكس به يك عكاسي در شهر ري رفتيم و ايده اين عكس مربوط به عكاس بود و به وي گفتيم از ما يك عكس معمولي بگيرد.

غلامرضا عبدالوند معتقد است اين عكس انتخاباتي توانسته شهرت جهاني پيدا كند.

مهدي عبدالوند پسر 34 ساله غلامرضا عبدالوند در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي نتوانست به مجلس راه يابد و در حوزه درود و ازنا سوم شد.
برچسب ها: پدر ، نماینده ، پوستر ، تبلیغات
نظرات شما
پیشخوان