تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر افتتاح شد

مسابقات بدمینتون بین المللی دهه فجر با حضور معاونت وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

رویداد۲۴-مسابقات بدمینتون بین المللی دهه فجر با حضور معاونت وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد. در آیین افتتاحیه بیست و هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر در زنجان 15 تیم حاضر در این مسابقات به همراه تیم داوری در سالن محل برگزاری این رقابت‌ها رژه رفتند.

عبدالحمید احمدی عصر امروز در آیین افتتاحیه بیست و هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر که در سالن مادران و کودکان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال شاهد برگزاری 2000 رویداد ورزشی در سطح کشور هستیم.

وی از زنجان به‌عنوان مهد بدمینتون ایران یاد کرد و افزود: بی‌تردید زنجان به واسطه جایگاهی که در بدمینتون ایران دارد، به شایستگی توانسته است میزبانی این رقابت‌های بین‌المللی را در اختیار بگیرد، از طرفی استقبال پرشور علاقه‌مندان به این ورزش در زنجان باعث خواهد شد تا شاهد برگزاری رقابت‌های پرهیجانی در طول برگزاری این مسابقات باشیم.

این مسئول با بیان اینکه ورزش عاملی برای نشاط و سلامتی در جامعه به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: در طول ایام‌الله دهه فجر امسال، شاهد برگزاری 2000 رویداد ورزشی در سراسر کشور هستیم که همه این برنامه‌ها با مشارکت گسترده مردم همراه بوده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: خوشبختانه امکانات خوبی در زنجان برای برگزاری این رویداد بین‌المللی فراهم شده و امیدواریم با توجه به زحماتی که توسط عوامل اجرایی این مسابقات از ماه‌ها قبل و در جریان برگزاری این مسابقات کشیده شده است، شاهد برگزاری مطلوب این مسابقات به لحاظ کمی و کیفی با رعایت اصل جوانمردی باشیم.

محمدرضا پوریا، رئیس فدراسیون بدمینتون نیز ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان خارجی و داخلی، اظهار کرد: در حال حاضر این مسابقات در سطح جهان، یکی از معتبرترین مسابقات در رشته بدمینتون به‌شمار می‌رود، به همین خاطر امیدواریم در طول چهار روز برگزاری این رویداد بین‌المللی، شاهد اتفاقات خوب برای بدمینتون جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه ورزشکاران در بحث رنکینگ باشیم.

سیدبیوک موسوی، معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان نیز در این مراسم با یادآوری اینکه زنجان جزو استان‌های ورزش‌دوست و قهرمان‌پرور است، افزود: بی‌شک برگزاری رقابت‌های ورزشی در سطح بین‌المللی باعث خواهد شد تا میهمانان خارجی به‌عنوان سفیران فرهنگی، ظرفیت‌های استان را در سطح بین‌المللی انعکاس دهند، به همین خاطر میزبانی چنین رقابت‌هایی یکی از نیازهای امروز ورزش استان است.

علی خلیلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز ضمن خیرمقدم به میهمانان خارجی و داخلی حاضر در این دوره از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: امیدوارم برگزاری چنین رویدادهایی، زمینه میزبانی سایر رقابت‌های ورزشی در سطح بین‌المللی را برای زنجان فراهم کند.

نظرات شما
پیشخوان