تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

حضور 80 ورزشکار خارجی در مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر زنجان/ مالزی و هند رقیبان اصلی ایران

رئیس فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه 80 ورزشکار خارجی و 50 ورزشکار از ایران در مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر زنجان، حضور دارند، گفت: کمپ بدمینتون پیشرفته AOP غرب آسیا نیز در حاشیه این مسابقات در زنجان برگزار شد.

رویداد۲۴-رئیس فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه 80 ورزشکار خارجی و 50 ورزشکار از ایران در مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر زنجان، حضور دارند، گفت: کمپ بدمینتون پیشرفته AOP غرب آسیا نیز در حاشیه این مسابقات در زنجان برگزار شد. محمدرضا پوریا عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری رقابت‌های ورزشی بین‌المللی کاری سخت و دشوار است، اظهار کرد: موفقیت هرچه بهتر برگزاری مسابقات با برنامه‌ریزی‌های خوب و مناسب از سوی مسؤولان برگزاری ممکن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زنجان برای دومین بار میزبان مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر ایران است، تصریح کرد: این مسابقات هر ساله به مناسبت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه بازیکنان کشورهای صاحب نام این رشته ورزشی به دلیل برخورداری از رنکینگ آسیایی و جهانی مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر ایران، در این این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند، گفت: این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی بدمینتون نیز ثبت شده است.

پوریا از افزودن شدن 5 هزار دلاری جایزه مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر ایران به صورت هر ساله خبر داد و افزود: بر همین اساس امسال جایزه این مسابقات 25 هزار دلار تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان 14 کشور جهان در مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر ایران به میزبانی استان زنجان حضور دارند، ابراز کرد: ایران نیز با حضور ورزشکاران خوب و شایسته خود پا به این مسابقات گذاشته شده است.

رئیس فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه رقیبان اصلی تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر ایران از کشورهای مالزی و هند هستند، اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی ایران با توجه به برگزاری اردویی که به برگزاری این دوره از مسابقات وصل شده است، با آمادگی بالا در رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

پوریا با بیان اینکه 80 ورزشکار خارجی و 50 ورزشکار از ایران در مسابقات این دوره حضور دارند، ابراز کرد: کمپ بدمینتون پیشرفته AOP غرب آسیا نیز در حاشیه این مسابقات در زنجان برگزار شد، در حالی که این کمپ تنها در کشورهای مالزی و اندونزی برگزار شده بود.

وی با بیان اینکه محمد اندی، معاون توسعه بدمینتون آسیا، مربی کمپ بدمینتون پیشرفته از کشور اندونزی بود، تصریح کرد: بدمینتون بازان 14 کشور آلمان، ترکیه، هند، آذربایجان، ویتنام، اردن، عراق، میانمار، استرالیا، مالزی، پرتغال، مکزیک، سوریه، مولداوی و ایران ' در این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و به صورت انفرادی و دو نفره حضور دارند. 

نظرات شما
پیشخوان