تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵

بهروز نعمتی:ائتلاف امید مقطعی نیست


بهروز نعمتی درباره تشکیل کمیته ۷ نفره متشکل از حمیدرضا حاج بابایی، احمد سالک، سید حسین نقوی حسینی، احمد امیرآبادی، محمدمهدی زاهدی، عبدالرضا مصری و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی برای ساماندهی فراکسیون اصولگرایان گفت: والله به ما چیزی نگفتند و حتی تعارف هم نزدند.

وی درباره موضع طیف حامیان لاریجانی در قبال تحرک کمیته هفت نفره افزود: معتقدم فعالیت این کمیته برای تعیین نامزدهای پیشنهادی برای هیات‌رئیسه و کمیسیون‌های مجلس آینده خیلی زود است. حداقل تکلیف 69 نماینده مجلس در دور دوم مشخص می شود و تعجب می کنم که چه طور این دوستان از الان برای تحقق اهداف یادشده فعالیت خود را شروع کردند.
نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم تأکید کرد: من جایی شنیدم که کمیته هفت نفره می خواهد با آقای لاریجانی ملاقات کند که من پرسیدم گفتند خیر چنین مسئله ای اصلا مطرح نیست.
وی ادامه داد: این کمیته باید منصوب جایی یا از گرایش های مختلفی باشند. از نمایندگان مجلس کنونی تقریبا 80 نفر به مجلس آینده راه یافتند اما من به شخصه از فعالیت این کمیته بی خبرم نمی دانم رایزنی هایی که این کمیته با دیگر دوستان انجام دادند چه نتیجه ای در بر داشت است.
منتخب مردم تهران در مجلس آینده یادآور شد: آنچه از شواهد بر می آید اکثریت غالب مجلس نمایندگان معتدل هستند که نسبت به طیف های تند خیلی موضع دارند، ضمن آنکه نکند این کمیته هم نتیجه کارش مثل آن ائتلاف بزرگ فراگیر اصولگرایان شود که همه خودشان برای نمایندگی کاندیدا بودند حالا چند نفری را هم از این ور و آن ور به لیست اضافه کردند. به نظر می رسد اعضای کمیته هفته نفره فردا خودشان می خواهند رئیس شوند یا در ترکیب هیأت رئیسه قرار بگیرند.
وی در باره وضعیت طیف لاریجانی در مجلس آینده ادامه داد: فکر می کنم با توجه به فضایی که وجود دارد معتقدم در مجلس آینده حداقل سه مجموعه سیاسی یا فراکسیون به نام های اصلاح طلبان، اعتدالیون منتسب به لاریجانی و اصولگرایان تشکیل می شود اما ائتلاف امید که قبل از انتخابات تشکیل شد فقط به برای رقابت هفتم اسفند 94 نبود بلکه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر نیز جزء اهدافش است.
نعمتی یادآور شد: برخی اعلام کردند که نعمتی و جلالی اصلاح طلب شدند خیر این طور نبود بلکه اصولگرایان معتدل کنار حامیان دولت و اصلاح طلبان معتدل نشستند و ائتلاف امید تشکیل شد این مجموعه هم برای یک مقطع نیست.


مثلث آنلاین/

نظرات شما
پیشخوان