تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
دهیار روستای کهکدان شهرستان ملایر خبر داد:

قاتل سابقه‌دار منشی دهیاری را به گلوله بست

دهیار روستای کهکدان شهرستان ملایر از وقوع یک فقره قتل، توسط قاتلی سابقه‌دار در صبح روز یک‌شنبه 22 فروردین‌ماه در محل این دهیاری خبر داد.
رویداد24- دهیار روستای کهکدان شهرستان ملایر از وقوع یک فقره قتل، توسط قاتلی سابقه‌دار در صبح روز یک‌شنبه 22 فروردین‌ماه در محل این دهیاری خبر داد.

"داریوش کرمی" در این رابطه افزود: حوالی ساعت هشت صبح تلفنی به بنده اطلاع دادند در محل دهیاری درگیری و تهدید به قتل صورت گرفته که سریع خود را به محل رساندم و متأسفانه مشاهده شد که خانم "شهلا حاتمی" منشی دهیاری و کارگزار بیمه بر اثر اصابت گلوله توسط دایی ناتنی‌اش به قتل رسیده است.

وی با بیان اینکه قاتل سابقه قتل فرزند خود را نیز در پرونده دارد، گفت: این فرد بارها مقتول و خانواده‌اش را به قتل تهدید کرده بود و خانواده مقتول در دادسرای ملایر پرونده‌ای را برای شکایت داشتند.

کرمی با اشاره به اینکه قاتل و مقتول هر دو اهل روستای حسین‌آباد ناظم هستند، افزود: افراد و اهالی که در محل دهیاری بودند، قاتل را دستگیر کردند اما قاتل به خود یک گلوله شلیک کرد و در دم جان باخت.

وی با ابراز تأسف از اتفاق تلخ و دلخراش رخ داده، گفت: اهالی سریع با 115 تماس گرفتند اما متأسفانه آمبولانس و اوژانس با تأخیر به محل حادثه رسیدند که جای گلایه دارد.

دهیار روستای کهکدان با بیان اینکه انگیزه این قتل اختلافات مالی عنوان شده است، اظهار کرد: مقتوله 43 سال سن داشته و متأهل و صاحب دو فرزند بوده و مدت چهار سال در دهیاری کهکدان مشغول به فعالیت بوده است.

کرمی با تأکید بر اینکه این دست حوادث که قاتل راحت با در دست داشتن اسلحه فردی را به قتل می‌رساند، سبب ایجاد ناامنی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: از دستگاه قضائی خواهشمندیم بر روی قاتلان سابقه‌دار و مجرمانی که دست به تهدید می‌زنند، نظارت بیشتری داشته باشند تا آزادانه در اماکن عمومی تردد نکرده و سبب بروز چنین حوادث ناگواری نشوند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: رویداد24 ، همدان ، قتل ، قاتل
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان