تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

اجبار پدر قلب کودک شش ساله را پاره کرد

بر اساس گزارش پزشکی قانونی، کودک شش ساله ایدر اثر کودک‌آزاری مداوم، ضربات شدید به سینه و شکم و پارگی قلب به قتل رسیده بود.

ماریو شش ساله

رویداد۲۴ تصاویر دلخراشی که کریستوفر گرگور، پدر ماریو شش ساله را در حال مجبور کردن او به دویدن سریع روی تردمیل نشان می‌دهد و با وجود پرتاب شدن کودک به عقب باز هم او را به زور روی تردمیل می‌کشد، روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در دادگاه نیوجرسی در آمریکا پخش شد. ماریو پس از این ورزش شکنجه‌وار به خانه مادرش که از پدرش جدا شده بود رفت و مادر کبودی‌های روی تن او را دید. ماریو گفت که پدرش معتقد بود او چاق است و نیاز به ورزش بیشتر دارد.

به گزارش نیویورک‌پست، بریانا میسیولو، مادر ماریو او را پیش پزشک کودکان برد، اما با وجود کبودی‌های متعدد روی پیشانی، سینه و شکم کودک، پزشک تشخیص داد که خطر جدی برای سلامتی او وجود ندارد. اما تنها دو هفته بعد، ماریو با سرگیجه و حالت تهوع به بیمارستان منتقل شد و جان خود را از دست داد.


بیشتر بخوانید: شکنجه وحشتناک کودک ۴ ساله توسط مادر و ناپدری‌اش


بر اساس گزارش پزشکی قانونی، ماریو شش ساله در ماه مارس سال ۲۰۲۱، در اثر کودک‌آزاری مداوم، ضربات شدید به سینه و شکم و پارگی قلب به قتل رسیده بود

وکیل گرگور در دادگاه مدعی شد که ورزش سنگینی که تصاویر آن پخش شد، ربطی به مرگ کودک نداشته و علت مرگ او «ذات‌الریه» بوده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان