تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

کوئید جایگزین پراید می شود

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: خودروی کوئید از محصولات گروه خودروسازی رنو فرانسه با قیمتی در محدوده 30 میلیون تومان در آینده نزدیک جایگزین خودروی پراید در بازار خواهد شد.

رویداد۲۴-مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: خودروی کوئید از محصولات گروه خودروسازی رنو فرانسه با قیمتی در محدوده 30 میلیون تومان در آینده نزدیک جایگزین خودروی پراید در بازار خواهد شد. «محسن جهرودی» امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم تحویل 200 دستگاه خودروی تجاری از سوی شرکت سایپا دیزل به مشتریان، افزود: با وجود تقاضای بالا برای خودروی پراید در سطح جامعه، در برنامه ها و استراتژی های کلان گروه سایپا، به دنبال جایگزین برای آن هستیم.

وی از انجام توافق هایی با گروه خودروسازی رنو برای تولید خودروی کوئید به عنوان جانشین پراید خبر داد و گفت: این خودرو در محدوده قیمتی 30 میلیون تومان و حتی کمتر به مشتریان عرضه خواهد شد.
جهرودی یادآور شد: پراید خودرویی است که از عمر تولید آن سالهای زیادی گذشته و پیر شده، به طوری که در سال 88 بیش از 89 درصد تولیدات سایپا پراید بود که امروز به کمتر از 25 درصد کاهش یافته است.
وی در ادامه با اشاره به خودروی سی 3 (c3) به عنوان نخستین خودروی کشور که قادر به پاس کردن استانداردهای 85 گانه خودرویی شده است، گفت: این خودرو که به صورت مشترک بین سایپا و گروه سیتروئن در سایت سایپا سیتروئن تولید می‌شود، تیرماه سال آتی وارد بازار خواهد شد.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان