تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷

۱۴ مدال و ۸ رکورد ورودی المپیک جوانان برای شناگران در مسابقات تایلند

کاروان شنای ایران با کسب ۸ رکورد ورودی B المپیک جوانان و ۱۴ مدال در مسابقات شنا انتخابی المپیک جوانان تایلند به کار خود پایان داد.

رویداد۲۴-کاروان شنای ایران با کسب ۸ رکورد ورودی B المپیک جوانان و ۱۴ مدال در مسابقات شنا انتخابی المپیک جوانان تایلند به کار خود پایان داد. شیرجه و واترپلو، مسابقات انتخابی المپیک جوانان به میزبانی کشور تایلند در شهر بانکوک از روز شنبه(۱۸ فروردین ۱۳۹۷) آغاز و عصر امروز(چهارشنبه) به پایان رسید. در روز پنجم و پایانی این مسابقات ملی پوشان تیم ملی ایران در چهار ماده ۱۰۰ متر آزاد، ۵۰ متر قورباغه و ۲۰۰ متر پشت در رده سنی جوانان و ۵۰ متر پروانه در رده سنی بزرگسالان با حریفان خود به رقابت پرداختند.
ابتدا در مرحله فینال علی یاوری و علی رشیدی در ماده ۱۰۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت پرداختند. یاوری که موفق به کسب ورودی B المپیک جوانان شده بود با ثبت زمان ۵۲:۷۲ در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره را بر گردن آویخت. رشیدی دیگر نماینده ایران در این ماده با زمان ۵۳:۶۲ در جایگاه چهارم قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
در ادامه علی فتحی در ماده ۲۰۰ متر پشت به آب زد. فتحی با ثبت زمان ۲:۱۲٫۲۶ پنجم شد و به کار خود پایان داد. علی سرواند دیگر شناگر ایران که امروز دومین ورودی B را کسب کرده بود با ثبت زمان ۲۹:۷۷ مدال نقره ۵۰ متر قورباغه را از آن خود کرد.
در پایان انصاری و غلامپور ۵۰ متر پروانه را شنا کردند. مهدی انصاری با زمان ۲۵:۳۱ مدال برنز ماده ۵۰ متر پروانه را به نام خود ثبت کرد و سینا غلامپور نیز با زمان ۲۵:۴۲ چهارم شد.
در پایان این رقابت‌ها ملی پوشان ایران علاوه بر کسب هشت ورودی B المپیک جوانان در مجموع با کسب ۱۴ مدال (۷ طلا، ۵ نقره و ۲ برنز)  به کار خود پایان دادند.

نتایج شناگران تیم ملی ایران در روز پنجم و پایانی مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند/چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷:
ماده ۱۰۰ متر آزاد رده سنی جوانان:
علیرضا یاوری با ثبت زمان  ۵۲:۷۲ در جایگاه دوم قرار گرفت.  (کسب ورودی B)
علی رشیدی با ثبت زمان ۵۳:۶۲ در جایگاه چهارم قرار گرفت.
ماده ۵۰ متر قورباغه رده سنی جوانان:
علی سراوند با ثبت زمان  ۲۹:۷۷  در جایگاه دوم قرار گرفت. (کسب ورودی B)
ماده ۲۰۰ متر پشت رده سنی جوانان:
علی فتحی با ثبت زمان ۲:۱۲٫۲۶در جایگاه پنجم قرار گرفت.
فینال ماده ۵۰ متر پروانه رده سنی بزرگسالان :
مهدی انصاری با ثبت زمان ۲۵:۳۱ در رتبه سوم ایستاد.
سینا غلامپور با ثبت زمان ۲۵:۴۲ در رتبه چهارم ایستاد.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان