تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

بازرسی پلیس تهران بزرگ در حال بررسی برخورد نامناسب مامور گشت ارشاد/ تذکر به ماموران انتظامی برای کنترل هیجانات

سردار منتظرالمهدی با ابراز تاسف از برخورد نامناسب مامور گشت ارشاد با یک خانم جوان گفت: بازرسی پلیس تهران در حال بررسی موضوع است.

رویداد۲۴-سردار منتظرالمهدی با ابراز تاسف از برخورد نامناسب مامور گشت ارشاد با یک خانم جوان گفت: بازرسی پلیس تهران در حال بررسی موضوع است.سردار محمد سعید منتظر المهدی با ابراز تاسف از فیلم پخش شده در یکی از پارک‌های پایتخت که موجب آرزدگی خاطر ببیندگان آن شد، گفت: به هیچ وجه چنین رفتاری از ماموران مورد تایید پلیس نیست.

وی ادامه داد: هر چند فیلم پخش شده قطعی از واقعیت است لکن برای انجام و فرجام بهینه ماموریت های پلیسی که مبتنی بر قانون است هماره ماموران مورد آموزش های لازم واقع می شوند.

سخنگوی ناجا خاطر نشان کرد: به ماموران درباره کنترل هیجانات و افزایش سعه صدرشان در مقابل با بی اعتنایی و قانون گریزی برخی افراد در مناسبت های اجتماعی تذکرات لازم داده می شود.

سردار منتظرالمهدی خاطرنشان کرد: رفتار ماموران همواره مورد نظارت و قضاوت دستگاهها و سیستم های نظارتی ما قراردارد. در این خصوص نیز بازرسی پلیس تهران در حال بررسی موضوع است. انتظار می رود همه دختران و بانوان جامعه شئونات اجتماعی را رعایت کنند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
عبداله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
0
در ارتباط با درگیری دختران بد حجاب با خواهران نیروی انتظامی :
- در تیتر خبرها »می آورند : برخورد " بد " گشت ارشاد با یک دختر ولی گفته نمی شود: " فحاشی و بد دهنی و بیشرف خطاب کردن مامور دولت "
- در اینکه برخورد نیروی انتظامی با خلافکاران و قانون شکنان و هنجار طلبان بایستی سنجیده و منطقی باشد هیچ شکی نیست اما نیروی انتظامی هم بایستی به وظائف قانونی خودش عمل کند و فرد قانون شکن در مقابل دستور پلیس باید مطیع باشد .این قانون مسجل و نوشته شده همه کشورها و نیروی پلیس آنها است .
- بنده خوم بارها شاهد برخورد مودبانه خواهران نیروی انتظامی در مقابل بعضی بانوان واقعا هنجار شکن در ملا عام ( حجاب واقعا نامناسب _ آرایش غلیظ و غیر متعارف - و ......) بوده و در مقابل ، شاهد حرفهای رکیک و زشت و ببخشید ناموسی آن بانوان قانون شکن و حتی کتک کاری با نیروی انتظامی بوده ام.سال گذشته در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران یکی از همین بانوان قانون شکن در مقابل وظیفه قانونی گشت ارشاد به خواهر نیروی انتظامی با ناخنهای بلندش حمله و صورت وی را خونین و زخمی کرد و آنچنان فحشهای ناموسی میداد که واقعا انسان از شنیدن آنها شرم میکرد .
- در اینکه رفتارهای نیروی انتظامی باید معقول باشد شکی نیست ولی در حالیکه همه روزه شاهد شهادت این مرزداران امنیت جامعه در جای جای این مملکت هستیم ، آیا سزاوار است توسط عده ای قانون شکن و بداخلاق با صفت زشت و ناروای " بی شرف " !!! مورد عتاب قرارگیرند . اگر پدرو یا مادر یکی از ما عضو نیروی
انتظامی باشد و در اجرای وظائف قانونی اش به عنوان " بی شرف " مورد توهین قرار گیرد ، عکس العمل ما چه خواهد بود ؟؟؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان