تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

بازی ویدئویی فورزا هوریزون 4 معرفی می‌شود

اگر یک گیمر پیگیر باشید دلایل زیادی برای هیجان‌زده شدن درباره E3 وجود دارد زیرا در ساعات اخیر اخبار بزرگی منتشر شده‌اند. اما برای ما که طرفدار هر چیز چهار چرخی هستیم، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین خبر توسعه بازی فورزا هوریزون 4 توسط تیم بریتانیایی پلی گراند گیمز است.
بازی ویدئویی فورزا هوریزون 4 معرفی می‌شود

رویداد۲۴ چهارمین نسخه از این بازی مسابقه آرکید با کیفیت فوق‌العاده 4K و با فریم ریت 60 FPS در کنسول ایکس باکس وان تولید می‌شود. تریلر منتشر شده نشان می‌دهد که مک لارن سنای بریتانیایی نقش نمادینی در این بازی دارد. همچنین دیگر خودروهای بریتانیایی همچون استون مارتین ولکان و جگوار اف تایپ نیز در این بازی حضور چشمگیری خواهند داشت.

جای تعجبی ندارد که هوریزون 4 فوق‌العاده بوده و حتی از نظر گیم پلی بهتر نیز شده است. آب‌وهوای دینامیک این بازی نه تنها تنوع بیشتری داشته بلکه تأثیری مستقیم روی تجربه سواری خودرو داشته و زمانی که خیابان‌ها در زمستان از یخ پوشیده باشند خودروها سر خواهند خورد.

وقتی بحث خودروها می‌شود، تمامی سلایق پوشش داده می‌شوند زیرا فورزا هوریزون 4 دارای بیش از 450 مدل از بیش از 100 خودروساز است. همچنین آپشن های شخصی‌سازی بیشتری در مقایسه با نسخه‌های قبلی وجود خواهد داشت و توسعه‌دهندگان این بازی مواردی همچون ارتقای سیستم تعلیق دریفت را در نظر گرفته‌اند. همچنین راننده را نیز می‌توان با استفاده از لباس و وسایل گوناگون شخصی‌سازی کرد.

برای اولین بار در تاریخ بازی‌های فورزا هوریزون، پلیرها این فرصت را خواهند داشت تا آیتم‌های جدید را به منظور تجربه بیشتر بازی و لذت بهتر باز بکنند.

این بازی ویدئوی دوم اکتبر برای کنسول ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی می‌شود اما از امروز می‌توان آن را سفارش داد.

برچسب ها: ایکس باکس
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان