تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۷

درست شدن کارهای کشور با فرمان و بخشنامه انجام نمی‌‌‌شود

عضو کمیسیون‌ شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه درست شدن کارهای کشور با فرمان و بخشنامه انجام نمی‌‌‌شود، تاکید کرد: بخشی عمده‌‌‌‌‌ای از مسایل ما نیاز به تحریم و آمریکا و ترامپ ندارد و قابل حل است. بخش دیگر که مربوط به مسایل ملی می‌‌‌شود نیز می‌‌‌توانیم با همکاری و همفکری کنیم و کاری انجام دهیم که تغییر و تحول اساسی در این زمینه ایجاد شود.

رویداد۲۴-عضو کمیسیون‌ شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه درست شدن کارهای کشور با فرمان و بخشنامه انجام نمی‌‌‌شود، تاکید کرد: بخشی عمده‌‌‌‌‌ای از مسایل ما نیاز به تحریم و آمریکا و ترامپ ندارد و قابل حل است. بخش دیگر که مربوط به مسایل ملی می‌‌‌شود نیز می‌‌‌توانیم با همکاری و همفکری کنیم و کاری انجام دهیم که تغییر و تحول اساسی در این زمینه ایجاد شود.قاسم میرزایی نیکو در جلسه شورای برنامه‌‌‌‌ریزی استان تهران که ظهر امروز به ریاست محمدحسین مقیمی در استانداری تهران برگزار می‌‌‌‌شد، گفت: معتقدم درست شدن کارهای کشور با فرمان و بخشنامه انجام نمی‌‌‌شود. اگر تهران را به عنوان یک مرکز بزرگ بگیریم که این چنین نیز هست از این مدیران دردمندتر و درد آشناتر وجود ندارد. 

وی ادامه داد: آقای استاندار شما تقریبا به ۱۶ شهرستان استان سر می‌‌‌زنید. درخصوص مشکلات آنها جلسه برگزار می‌‌کنید. به تمام مجموعه‌‌‌های صنعتی استان رفتید و نظارت می‌‌‌‌کنید اما یک صبح تا ظهر در کنار مدیران تا آنها درد و دلشان را بگویند و راهکارهایشان را به شما بگویند. 

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی افزود: این مدیران به هر حال افرادی هستند که با مسایل و مشکلات کشور آشنا هستند. من به شما پیشنهاد می‌‌‌‌دهم در خارج از تشکیلات شورای برنامه‌‌‌‌ریزی در کنار این مدیران بنشینید و مسایل مطرح شود و راهکارهای ارایه شده و برای حل مشکلات همفکری شود. 

میرزایی نیکو اضافه کرد: بخشی عمده‌‌‌‌‌ای از مسایل ما نیاز به تحریم و آمریکا و ترامپ ندارد و قابل حل است. بخش دیگر که مربوط به مسایل ملی می‌‌‌شود نیز می‌‌‌توانیم با همکاری و همفکری کنیم و کاری انجام دهیم که تغییر و تحول اساسی در این زمینه ایجاد شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان