تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۷
فاطمه ذوالقدر:

موانع حضور زنان در ورزشگاه‌ها برداشته می‌‌شود

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص موافقت شورای تامین با حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها گفت: وزرات کشور، ورزش و نهاد ریاست‌جمهوری با این امر موافق هستند.
موانع حضور زنان در ورزشگاه‌ها برداشته می‌‌شود

رویداد۲۴ فاطمه ذوالقدر درباره موافقت شورای تامین برای حضور خانواده‌ها در استادیوم گفت: وزرات ورزش و جوانان پیگیر این موضوع بودند و گفتند در حال رایزنی هستند و به تدریج و به مرور زمان مساله حل شود.

وی تاکید کرد: وزرات ورزش اعلام کرد برای رایزنی با مراجع مختلف، نیروی انتظامی، وزارت کشور و خود وزارت ورزش جلسات مختلفی برای تصویب این امر داشتند تا مشکلاتش را برطرف کنند.

نماینده مردم تهران در دهمین مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان معاونت زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در این خصوص گفت: حتما خانم ابتکار طبق مستنداتی این مساله را گفته‌اند، من تاکنون خبر قطعی در این زمینه نشنیده‌ام .

وی تاکید کرد: قرار بود به تدریج موانع بر سر راه این مساله حل شود، ریاست جمهوری، وزارت کشور و وزرات ورزش نظر مثبتی در این زمینه دارند و معتقد هستند که با آماده شدن زیرساخت‌ها خانواده‌ها می‌توانند حضور پیدا کنند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: برای بازی‌های والیبال و بسکتبال این کار را انجام داده‌ایم و مشکلی هم وجود نداشته است.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان