تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷

لایحه دوفوریتی تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی می‌شود

علاوه بر بررسی لایحه دوفوریتی تفکیک وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بررسی مشکلات کامیون‌داران و اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری هم در دستور کار این هفته کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.

رویداد۲۴-علاوه بر بررسی لایحه دوفوریتی تفکیک وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بررسی مشکلات کامیون‌داران و اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری هم در دستور کار این هفته کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.امروز شنبه در کمیسیون اجتماعی جلسه‌ای به منظور ادامه بررسی لایحه تمدید و اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در کمیسیون اجتماعی تشکیل شد و ادامه آن در جلسه فردا یکشنبه بررسی خواهد شد.

 فردا یکشنبه نشست مشترک با مسئولان سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین بررسی لایحه دوفوریتی تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار دارد.

روز دوشنبه در این کمیسیون پس از بررسی لایحه تمدید و اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری؛ مسائل و مشکلات کامیونداران با حضور مسئولان تامین اجتماعی، ناجا و وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت بررسی خواهد شد. نشست مشترک با مسئولان جامعه مهندسان مشاور ایران هم دیگر دستور کار روز دوشنبه کمیسیون اجتماعی است.

روز سهشنبه پس از بررسی لایحه تمدید و اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری، طرح سازمان نظام مددکاری اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان