تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

جلالی: اتفاقات امروز یک لکه سیاه در فوتبال است

سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا از اتفاقاتی که امروز (سه‌شنبه) در این باشگاه رخ داده است، به‌عنوان لکه‌ای سیاه در فوتبال یاد کرد.

رویداد24- مجید جلالی درمورد اتفاقاتی که امروز در باشگاه سایپا رقم خورد و منجر به برکناری‌اش شد، گفت: صبح قصد رفتن به تمرین را داشتم که نگهبان‌ها جلوی ورود مرا به باشگاه گرفتند و گفتند مدیرعامل دستور داده که شما را راه ندهیم، حتی آنها از من عذرخواهی کردند. من هم با آقای سجادی تماس گرفتم و او هم چند دقیقه بعد با من تماس گرفت که سوء‌تفاهم شده است. در نهایت ما با هم وارد مجموعه شدیم و نیم ساعت بعد به من نامه دادند که سمتی در سایپا ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از مربیگری در سایپا پشیمان نیست، تأکید کرد: من سال سختی را پشت سر گذاشتم و دوست ندارم الان حرفی بزنم.البته این حق اهالی فوتبال است که جزئیات را بدانند و من هم این جزئیات را بگویم. این اتفاقات یک لکه سیاه در فوتبال است. فعلا دوست ندارم بیشتر از این صحبت کنم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا در پایان عنوان کرد: روز دوشنبه آقای رعیت رئیس هیئت مدیره باشگاه سایپا از من خواست که همه چیز در دو بازی پایانی با آرامش پیش برود، ولی نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: جلالی
نظرات شما
پیشخوان