تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

هشدار حماس و جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی

جنبش های حماس و جهاد اسلامی ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی، این رژیم را مسئول تنش در نوار غزه و تجاوز به این منطقه دانستند.
رویداد۲۴- جنبش های حماس و جهاد اسلامی ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی، این رژیم را مسئول تنش در نوار غزه و تجاوز به این منطقه دانستند.

مشیر المصری از فرماندهان جنبش حماس گفت: حمله رژیم صهیونیستی تحول جدیدی است و مقاومت فلسطین به طور دائم در حال مشورت برای مشخص كردن طبیعت مقابله با حملات صهیونیستی است.

المصری ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره صبر حماس و مقاومت فلسطین از طرف های ناظر بر آتش بس میان مقاومت فلسطین خواست به مسئولیت خود نسبت به نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی عمل كنند.

داوود شهاب، سخنگوی جهاد اسلامی در فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی تجاوز به مردم فلسطین را از زمان عقد قرارداد آتش بس سال 2004 تا امروز متوقف نكرد بلكه با وقاحت تمام به تجاوز و محاصره ظالمانه خود علیه نوار غزه ادامه داد.

شهاب افزود: موارد تجاوز مداوم رژیم صهیونیستی چه در غزه و چه در كرانه باختری و قدس و یا سایر نقاط فلسطین همچنان ادامه دارد.

وی رژیم صهیونستی را مسئول محاصره و تداوم تجاوز به مردم فلسطین دانست.

این در حالی است كه گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس شب گذشته با صدور بیانیه ای به نظامیان رژیم صهیونیستی هشدار دادند، هرگز به آنها اجازه تداوم تجاوز به نوار غزه را نخواهند داد.

بیانیه گردان های القسام افزوده است: دشمن باید سریعا نوار غزه را ترك كند هیچ بهانه ای برای تجاوز از خط حائل نیاورد.

این بیانیه تجاوز سه شنبه شب رژیم صهیونیستی را نقض آشكار قرارداد آتش بس سال 2014 و تجاوز جدید به نوار غزه دانست.

صبح روز سه شنبه از دو محور یعنی از شرق شهر رفح در عمق 150 تا 200 متری خط حائل و دیگری از شرق شهر غزه به عمق 200 متری خط یاد شده پیشروی و بخش های زیادی از اراضی شهروندان فلسطینی را در این مناطق تخریب كرده اند.

این هشدار در حالی است كه رژیم صهونیستی روز چهارشنبه برخی مناطق غزه را به بهانه شلیك خمپاره و اصابت آن به سرزمین های اشغالی، گلوله باران كرد.

از سوی دیگر عصر چهارشنبه نیز جنگنده های رژیم صهیونیستی فرودگاه بین المللی غزه و برخی مواضع نیروهای مقاومت را بمباران كردند.
منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان