تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
در معاملات امروز تالار حافظ رقم خورد؛

عقب نشینی ۲۴۰۸ واحدی شاخص بورس

معاملات امروز تالار حافظ با عقب‌نشینی سنگین همه نماگرهای اصلی همراه بود که ناشی از آخرین روز تسویه اعتباری کارگزاران بود.

 رویداد۲۴امروز شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس تهران با عقب نشینی ۲۴۰۸ واحدی در ارتفاع ۱۵۵ هزار و ۷۱۰ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت وزنی ارزشی با کاهش ۷۰۴ واحدی به کانال ۴۵ هزار و ۵۰۹ واحدی برگشت و شاخص کل هم وزن نیز با ۱۲۱ واحد افت در ارتفاع ۲۵ هزار واحدی نثبیت شد.

شاخص قیمت هم وزن با کاهش ۸۵ واحدی در کانال ۱۸ هزار و ۲۷۳ واحدی قرار گرفت و شاخص ازاد شناور نیز با افت ۲۴۹۹ واحدی به ارتفاع ۱۶۵ هزار و ۹۱۰ واحدی بازگشت.

شاخص بازار اول نیز با کاهش ۲۱۴۵ واحدی در ارتفاع ۱۱۵ هزار و ۱۳۶ واحدی و شاخص بازار دوم با عقب نشینی ۳۰۱۷ واحدی در ارتفاع ۳۰۸ هزار و ۸۰ واحدی ایستاد.

در جریان معاملات امروز، نماد معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان «فولاد»، هلدینگ پتروشیمی فارس «فارس»، ملی صنایع مس ایران «فملی»، شبندر «پالایش نفت بندرعباس»، پتروشیمی پارس «پارس»، فولاد خوزستان «فخوز» سرمایه گذاری غدیر «وغدیر» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و در مقابل نماد معاملاتی پتروشیمی جم «جم»، بانک تجارت «تجارت»، ایران خودرو «خودرو» بانک ملت «وبملت» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشت.

ارزش کل معاملات دومین روز معاملاتی هفته ۱۱۶۵ میلیارد تومان بود که ناشی از داد و ستد ۴ میلیارد و ۷۶۷ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۲۶۱ هزار و ۱۷۷ نوبت معاملاتی بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بورس ، شاخص ، معاملات ، نماد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان