تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
علی اکبر استاد اسدی در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴:

پرسپولیس برای قهرمانی شایسته‌تر است

در شرایط فعلی من پرسپولیس را برای قهرمانی شایسته‌تر می‌دانم و تصور می‌کنم ۸۰ درصد شانس قهرمانی با پرسپولیس همراه است.
رویداد۲۴- علی اکبر استاد اسدی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که سابقه ۵۱ بازی ملی را در کارنامه خود دارد و روزگاری به عنوان دفاع مستحکم ذوب آهن اصفهان از وی یاد می‌کردند درباره قهرمان لیگ پانزدهم و مهم‌ترین موضوعی که باید در دستور کار رییس جدید فدراسیون فوتبال قرار گیرد به گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ پرداخت. 

*قهرمانی در لیگ پانزدهم به حساسترین شرایط خودش رسیده و جمعه و در آخرین هفته لیگ، تکلیف صاحب جام مشخص می‌شود. شما چقدر شانس برای استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران قائل هستید؟ 
استقلال تهران با شکست مقابل تراکتورسازی تقریبا به طور کامل از گرفتن جام دور شد اما در شرایط فعلی من پرسپولیس را برای قهرمانی شایسته‌تر می‌دانم و تصور می‌کنم ۸۰ درصد شانس قهرمانی با پرسپولیس همراه است. 

*مهم‌ترین ویژگی برانکو را چه می‌دانید؟ 
برانکو خیلی خوب دست به جوانگرایی زد و به جوان‌ها اعتماد کرد و همین عامل موفقیتش شد. متاسفانه بسیاری از مربیان حاضر نیستند ریسک کنند و همیشه به دنبال اسم‌ها می‌روند. 

*نظرتان درباره برکناری مظلومی چیست؟ 
برکناری مظلومی در این شرایط اصلا فایده ندارد. هیچکس در این شرایط نمی‌تواند سکان هدایت را در استقلال به دست گیرد و کار ویژه‌ای در این بازی پیشرو انجام دهد. 

*حضور فرهاد مجیدی بر روی نیمکت استقلال می‌تواند مثمرثمر باشد؟ 
باز هم تکرار می‌کنم در شرایط فعلی هرکسی به جای مظلومی بیاید فایده ندارد اما اگر منظورتان اینست که مجیدی بعد از جام حذفی چه به عنوان سرمربی و چه به عنوان مربی به کادر فنی اضافه شود نظرم مثبت است زیرا مجیدی را فردی محبوب می‌دانم و فکر می‌کنم بتواند به استقلال کمک کند. 

*توصیه شما به مهدی تاج، رییس جدید فدراسیون فوتبال چیست؟ 
تاج هشت سال در فدراسیون فوتبال مسئولیت داشته و تا حد زیادی به چم و خم کار آشناست. انتخاب وی را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم بتواند خواسته‌های به حق کیروش را برآورده کند. تاج باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا باشگاه‌های کم بضاعت را احیا کند. متاسفانه بسیاری از باشگاه‌ها به دلیل مشکلات مالی روز به روز در حال ضعیف شدن هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
1
0
پرسپولیس قهرمانه
نظرات شما
پیشخوان