تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۷

دستور وزیرکشور به فرمانده ناجا: پیگیری ضرب و شتم یک مأمور در اسرع وقت

وزیر کشور در پی ضرب و شتم یک مأمور پلیس راهنمائی و رانندگی به فرمانده ناجا دستور داد تا در اسرع وقت موضوع بررسی و پیگیری و فرد متخلف به مراجع قضایی تحویل شود.
رویداد۲۴  عبدالرضا رحمانی فضلی امروز- چهارشنبه- در دستوری خطاب به سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: انتشار فیلمی از ضرب و شتم نیروی خدوم راهنمایی و رانندگی توسط فردی متخلف موجبات جریحه دار شدن احساسات و تالم خاطر هم میهنان عزیز شده است.

وزیر کشور در این دستور اظهار داشت: چنین اقدامات هنجارشکنانه‌ای نسبت به فرزندان وطن که وظیفه و رسالت اعمال قانون و ایجاد امنیت و آسایش مردم را دارند ریشه در گستاخی متخلفان و قانون شکنانی دارد که ولنگاری اخلاقی خود را در توهین و اهانت به ارزش‌های اجتماعی دنبال می‌کنند.

رحمانی فضلی در این دستور تاکید کرد: لازم است در اسرع وقت موضوع بررسی و پیگیری و فرد متخلف به مراجع قضایی تحویل شود و انشاالله مراجع ذیصلاح قضایی هم برخورد قانونی سریع و قاطع و علنی با افرادی که اقتدار و اعتبار پلیس به عنوان نماد امنیت و آرامش به چالش می‌کشند را در دستور کار قرار دهند.
 
منبع:  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور

جانشین فرمانده معظم کل قوا در نیروی انتظامی در این دستور خطاب به سردار اشتری همچنین بیان کرد: نیروی انتظامی برآمده از مردم و خادمان جان برکف اطمینان بخش جامعه هستند و هرگونه آسیبی به عزیزان نیروی انتظامی تلاش برای بی ثبات کردن جامعه و جلوگیری از توسعه کشور می‌باشد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان