تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

ناامیدی علی کریمی از آینده با انتشار این پست در اینستاگرام! +عکس

علی کریمی پست جدیدی از صفحه اینستاگرام خود منتشر شده است که نشان دهنده ناامیدی وی می‌باشد

 رویداد۲۴  سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با انتشار پست جدید در اینستاگرام، به نوعی ناامیدی خود از آینده را به تصویر کشید.

در پست جدید علی کریمی که در واقع یک متن‎نوشته است، می‌خوانیم: «کاش می‌شد زندگی رو یه ۱۰ سال بزنی جلوتر، ببینی اصلا ارزششو داره ادامه بدی یا نه...!»

این پست، نشان از ناامیدی علی کریمی نسبت به آینده دارد. منابع خبری نزدیک به کریمی معتقدند او به لحاظ مالی و شرایطی که در سپیدرود وجود دارد، در وضعیت سختی قرار گرفته و تحت فشار است. از این رو، شاید پست اینستاگرامی اخیرش نیز، بی ارتباط به فشار‌های روحی کنونی او نداشته باشد.

با این حال کریمی در قسمت کپشن عکس، کلمه «کاش» را نوشت و یک استیکر لبخند هم در کنارش نشاند تا شاید این حس ناامیدی را کاهش دهد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
4
9
درود برآقایان علی کریمی, وریاغفوری , پرویز پرستویی , حمید فرخ نژاد وتمامی ورزشکاران وهنرمندانی که دغدغه مشکلات ورنجهای مردم مظلوم ایران رادارند, مشکلات ورنجهایی که به ناحق باید به خاطر حمایتهای بعضی از صاحب منصبان کشور ازچندگروه وکشور خارجی تحمل کنند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
امثال این حضراتی که اسم بردی یه مشت نون به نرخ روز خور هستن که به فکر جیب و عیش و نوش خودشون هستن. برخی سلبریتی ها اگه راست میگن بیان حقوق های میلیاردی خودشون رو بین فقرا تقسیم کنن. اگه راست میگن پولی سگهای چند ده میلیونی خودشون رو به فقرا بدن. اگه راست میگن هزینه سفرهای خارجیشون رو به یتیما بدن. این افراد به طرفدارای بی فکر دلخوشن. هر توییتی هم که میزنن از اتاق فکر اصلاح طلبها مثل سعید حجاریان هست که گفته باید از سلبریت ها استفاده بشه که مردم رو از نظام نا امید کنن. برا هر توییتی به گفته یکی از مسئولین پول هم میگیرن بزرگوار. امثال این حضرات مانند کف روی آب هستن که در طول تاریخ اومدن و رفتن. مهم عمق این نظامه که ثمره خون شهداست.
اتحاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
3
6
دمت گرم،اصلا کاش چهل سال به عقب برمیگشت و از اول جلوی این همه فقر و بدبختی گرفته میشد،حالام دیر نشده ماهی رو هروقت از آب بگیری تازست،همه ملت باید متحد بشه و بدون خشونت و مسعله سازس و ... بیاد توی خیابون و از همه مسعولین فعلی و سیستم بخواد کنار برن بدون جنگ و خونریزی و خود ملت دوباره انتخاب کنه جه سیستمی و چه کسانی باید روی کار بیان و کشور رو اداره کنند،این بهترین راهه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
بی خیال بابا یعنی ۴۰ سال پیش فقر نبود دیگه !!!!!!همه تحصیلات عالیه با شغل عالی و کلیدی داشتن همه پولدار بودن و سفرهای انچنانی میرفتن !!!!!!! خوبه پدر مادرهای ما هنوز زنده هستن و شما اینطوری دارید تاریخو تحریف میکنید.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
4
1
خطاب به نا شناسی که پیامت را با عبارت " امثال این حضراتی که..." شروع کرده ای : جماعت اصلاح طلب هم دارای ایرادات واشکالاتی هستند ولی یک حسن دارند که مثل افراد جناح به اصطلاح اصولگرا ریاکار وکاسب دین ومقدسات نیستند وخود را همیشه طلبکار نمیدانند که گویی مملکت ارث پدریشان است
دمت گرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
2
دم علی کریمی و وریا غفوری و دکتر دادکان گرم،واقعا که فقط باید یک چیز به اون دو عزیزی که دم از اصولگرا و اصلاح طلب زدند و اون هم اینه که اینها یک سکه هستند که هرکدوم یک روی اون سکه هستند و لازم و ملزوم یکدیگرند تا شما باورکنی اینها متفاوت هستند اما در عمل یک سفره چرپ و چیلی پهن شده به وسعت ایران پر نعمت و پر ثروت و این دو جناح به شکل صوری ساخته شدند تا ملت ما را هربار گول بزنند و باعث استمرار سیستم فعلی و ادامه چپاول کشور به دست همین دو جناح شامل چند هزار نفر آقا و آقازاده و سردار و سردار زاده شوند،سادگی هم اندازه داره واقعا بعد چخل سال بازی خوردن این رو نفهمیدین هنوز!!!!!!!!! پینوکیو با پینوکیو بودنش آخرش آدم شد ولی شماها هنوز دارین گول گربه نره و روباه مکار رو میخورین!!؟؟ آگاهی ملت بالاتر بره همه باید با تمام وجود این شعار رو ملکه ذهنشون کنن که؛ اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان