تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵

رییس جمهوری درگذشت پدر شهیدان «اسداللهی» را تسلیت گفت

روحانی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج علی اسداللهی از ذاکران اهل بیت و پدر شهیدان گرانقدر مجتبی، اسدالله و عبدالله اسداللهی، برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و همجواری با ارواح مطهر فرزندان شهیدش مسئلت کرد.
رویداد۲۴- روحانی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج علی اسداللهی از ذاکران اهل بیت و پدر شهیدان گرانقدر مجتبی، اسدالله و عبدالله اسداللهی، برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و همجواری با ارواح مطهر فرزندان شهیدش مسئلت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج علی اسداللهی از ذاکران مکتب حسینی و پدر شهیدان مجتبی، اسدالله و عبدالله اسداللهی، برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و همجواری با ارواح مطهر فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

متن پیام روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انالیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج علی اسداللهی از ذاکران با اخلاص مکتب حسینی و پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر مجتبی، اسدالله و عبدالله اسداللهی، موجب تاثر فراوان شد.

این پدر وارسته که با اراده راسخ و قلبی آکنده از عشق به اهل بیت (ع)، عزیزترین سرمایه های خود را در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی با عزت و افتخار تقدیم کرد، همواره در تاریخ ایران اسلامی جایگاهی بلند خواهد داشت.

اینجانب ضایعه درگذشت این پدر صبور و فداکار را به خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه ایزد منان  برای آن سفرکرده، رحمت واسعه الهی و همجواری با ارواح مطهر فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت می دارم.

حسن روحانی             

منبع: فارس
برچسب ها: رییس
نظرات شما
پیشخوان